اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قم:

مسئولان به معیشت کارگران رسیدگی کنند

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی خانه کارگر استان قم گفت: مسئولان باید نظارت بیشتری بر وضعیت معیشت کارگران داشته باشند.

مسئولان به معیشت کارگران رسیدگی کنند

علی طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، نیروی کارگر را یکی از مهم‌ترین اقشار جامعه دانست و اظهار کرد: نیروی کارگر قشری زحمت‌کش، سیاسی و اجتماعی است که در تمام زمینه‌ها تلاش خود را برای عمران و آبادانی کشور عزیزمان به کار گرفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه نیروی کار در جامعه باید سرنوشت خود را بسازد و برای آن تصمیم‌گیری کند، اظهار داشت: یکی از راهکارهای تصمیم‌گیری قشر کاگر برای سرنوشت خود، ارائه پیشنهاداتی مبنی بر تعیین حداقل دستمزد کارگری است که این موضوع تبدیل به یکی از دغدغه‌های زندگی کارگران شده است که باید با تفکر و برنامه‌ریزی صحیح برطرف شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قم با اشاره به برنامه خانه کارگر استان قم در ارتباط با تعیین حداقل دستمزد کارگری در سال آینده اعلام کرد: افزایش میزان حداقل دستمزد تا سقف 40 درصد پیشنهاد خانه کارگر استان قم، تشکل‌های کارگری، شوراهای اسلامی کار در امورات مربوطه و واحدهای تولیدی صنعتی به شورای عالی کار است تا میزان حداقل دستمزد کارگری در سال آینده به درستی تعیین شود.

وی با بیان اینکه تعیین حداقل دستمزد کارگری در سال 91 به یک مقوله جدی برای معیشت کارگران تبدیل شده است، اظهار کرد: انتظار ما از مسئولان امر این است که با برنامه‌ریزی صحیح و دقیق، در راستای بهبود وضعیت معیشتی کارگران گام بردارند تا کارگران با خیالی راحت به انجام وظیفه خود بپردازد.

طالبی با اشاره به تاثیر امنیت شغلی در بهره‌وری و افزایش راندمان کار اعلام کرد: دغدغه دیگر قشر زحمت‌کش کارگر، موضوع امنیت شغلی است که رسیدگی به وضعیت معیشتی و امنیت شغلی کارگران، از مهم‌ترین خواسته‌های قشر کارگر است تا بتوانند با بهبود وضعیت زندگی خود، با خیالی راحت مشغول خدمت‌رسانی به کشور باشند.

وی در پایان با بیان اینکه خانه کارگر استان قم برنامه‌ریزی‌های دقیقی را برای سال آینده دارد، عنوان کرد: افزایش سطح علمی و تخصصی کارگران یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانه کارگر استان قم است زیرا این امر به بهره‌وری و افزایش راندمان فعالیت‌های اقتصادی منجر خواهد شد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول