اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قاینات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد

بلندپروازی عامل محقق نشدن اعتبارات

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قاینات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم اختصاص 100 درصدی اعتبارات خراسان‌جنوبی گفت: البته این مسئله در همه استان‌ها وجود دارد و این نشانه بلندپروازی‌های غیرکارشناسی است.

بلندپروازی عامل محقق نشدن اعتبارات

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی قربانی عصر امروز در جمع مسئولان دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی با اشاره به رشد 21 درصدی اختصاص اعتبارات خراسان‌جنوبی در سال 90 گفت: با این وجود باز هم اختصاص اعتبارات به صورت کامل انجام نشده است.

وی ادامه داد: این مسئله در حالی اتفاق می‌افتد که مجلس در محاسبه درآمدهای دولت سخت‌گیری زیادی انجام می‌دهد چرا که درآمدها تا حدودی واقعی دیده نمی‌شود به عنوان مثال تا کنون در کمیسیون تلفیق 2 هزار میلیارد تومان از درآمدهای پیش‌بینی شده دولت کاسته شده است.

نماینده مردم قاینات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ بلندپروازی‌های غیرکارشناسی در کلان کشور وجود دارد و حتی این مسئله در استان نیز دیده می‌شود.

قربانی ادامه داد: به عنوان مثال برخی کلنگ‌هایی که در استان زده شده اما هنوز هم وارد فاز اجرا نشده مانند راه‌آهن یا پتروشیمی و فولاد که اعتباراتی بیشتر از بودجه موجود برای آن پیش‌بینی شده است.

 

*پیشنهاد برخی از پروژه‌های در سفرهای استانی بر اساس رقابت شهرستانی است

وی گفت: پیشنهاد برخی از پروژه‌ها در سفرهای استانی بیشتر از آنکه بر اساس کار کارشناسی باشد بر اساس رقابت‌های شهرستانی است.

نماینده مردم قاینات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:‌ اگر بر اساس کار کارشناسی عمل شود و نبود امکانات در کشور واقعی دیده شود ما نباید هیچ مشکلی در اختصاص اعتبارات داشته باشیم.

 

*فضای تخریب در کشور فراوان است

قربانی با انتقاد از اینکه در کشور فضای تخریب وجود دارد، اظهار داشت: در زمان انتخابات این مسائل شدیدتر شد در حالی که اصل انتخابات یکی از افتخارات کشور جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: در زمان انتخابات در برخی از موارد پول هم وارد صحنه شد و تخریب‌ها اثرگذار شد و دلیل آن هم چهار ابطالی است که تاکنون از سوی شورای نگهبان در سطح کشور صورت گرفته است.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول