اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سبزوار

70 درصد اعتبارات سبزوار جذب شده است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری سبزوار از جذب 70 درصدی اعتبارات این شهرستان خبر داد.

70 درصد اعتبارات سبزوار جذب شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمد کلاته در نخستین جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال جاری سهم سبزوار از اعتبارات تملک دارایی استان را بیش از 200 میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: اجرای 58 برنامه و 221 پروژه در شهرستان در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اعتبار 2 میلیارد ریالی در نظر گرفته شده برای بخش‌‌ها و دستاوردهای سبزوار ادامه داد: جذب حداکثری این اعتبارات نیازمند همت مدیران است.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری سبزوار در مورد برآورد کارشناسان از پیشرفت طرح‌های عمرانی سبزوار گفت: تا پایان بهمن‌ماه سال گذشته، این رقم 25.8 درصد اعلام شده که 14.2 درصد کمتر از میانگین استانی است.

وی لحاظ شدن پیشرفت طرح‌های ملی را یکی از دلایل پایین آمدن این میانگین دانست و تصریح کرد: این در حالی است که شهرستان‌ها در میزان اعتبار، جذب و نیز مسائل اجرایی مانند انتخاب پیمانکار هیچ نقش و دخالتی ندارند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری سبزوار به ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری سربداران به عنوان یکی از طرح‌های ملی تعریف شده برای شهرستان سبزوار اشاره و خاطرنشان کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه که اعتباری معادل یک پنجم اعتبارات کل شهرستان را داراست، 45 درصد است در حالی که باید تا پایان سال 90 به 100 درصد می‌رسید.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول