اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز:

حرم مطهر شاهچراغ (ع) نیازمند اعتبارات ملی است

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز گفت: خارج شدن محدوده حرم مطهر شاهچراغ (ع) از بن‌بست به اعتبارات ملی نیاز دارد.

حرم مطهر شاهچراغ (ع) نیازمند اعتبارات ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا پاک فطرت بعدازظهر امروز در نخستین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز در سال جدید اظهار داشت: برای خارج کردن حرم مطهر احمدابن موسی (ع) و خیابان‌های اطراف آن از بن‌بست به اعتبارات ملی نیاز است.

شهردار شیراز گفت: با توجه به جایگاه مهم شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) و ارائه خدمات بهتر به زائران به اعتبارات ملی نیازمندیم چرا که خارج شدن این محدوده از بن‌بست با عوارض شهری میسر نمی‌شود.

وی با اشاره به اهمیت پروژه‌های هدف 90 تصریح کرد: در سال 91 باید شاهد افتتاح و اجرایی شدن تمام پروژه‌های هدف 90 باشیم چراکه با افتتاح این پروژه‌ها شاهد تحولی عظیم در شهر شیراز هستیم.

پاک فطرت در ادامه پروژه قطار شهری را از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی در دست احداث دانست و افزود: تا پایان نیمه نخست سال جاری نخستین فاز خط یک این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

در ادامه احمدرضا نقیب زاده عضو شورای اسلامی شهر شیراز همدلی و تعامل مسؤلان این استان و شهر شیراز را عاملی برای اتفاقات بزرگ در سال گذشته معرفی کرد.

وی گفت: با همدلی مسؤلان در سال گذشته شاهد آغاز اجرای عملیات طرح توسعه حرم مطهر، اجرای سد تنگ سرخ و پروژه‌های مهم دیگر بودیم.

نقیب زاده اضافه کرد: امید است در سال جاری در سایه این همدلی شاهد اجرای طرح محدوده ترافیکی شیراز، ایجاد منطقه آزاد زیارتی و آغاز عملیات اجرایی قطار سریع‌السیر شیراز – اصفهان باشیم.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول