اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 90

160 میلیارد تومان بابت تعهدات به بیمه‌شدگان پرداخت شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تأمین اجتماعی استان همدان گفت: 160 میلیارد تومان بابت تعهدات در سال 90 به بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شده است.

160 میلیارد تومان بابت تعهدات به بیمه‌شدگان پرداخت شد

محمد عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در همدان اظهار کرد: به جز هزینه‌های درمان 160 میلیارد تومان در بحث تعهدات که فقط بیمه‌ای بوده است شامل غرامت دستمزد، تعهدات بلندمدت مانند بازنشستگی، از کارافتادگی، فوت و بیمه بیکاری در سال 90 پرداخت شده است.

وی با اشاره به رویکرد سازمان تأمین اجتماعی در سال جاری افزود: امسال نیز در دستور کار خود داریم که 4 هزار و 500 نفر دیگر از کارگران ساختمانی را به بیمه‌شدگان خود اضافه کنیم.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان همدان بیان داشت: بیمه کردن تعداد بیشتری از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و زیر پوشش قرار دادن اقشار جدید در سازمان تأمین اجتماعی از دیگر رویکردهایی است که سازمان تأمین اجتماعی برای سال جاری در نظر دارد.

وی با اشاره به پیگیری اپراتور سوم (رایتل) که صد در صد سهام آن متعلق به سازمان تأمین اجتماعی است، تصریح کرد: مقدمات کار آن انجام شده و تا پایان نیمه نخست سال جاری نیز سیم‌کارت آن در استان توزیع می‌شود.

عسگری ابراز داشت: یکی از سیاست‌های سازمان این است که دفترچه‌ها جمع‌آوری و کارت هوشمند جایگزین آن شود که با همت مسئولان در سال 91 به نتیجه خواهیم رسید.

وی در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: حدود 28 هزار مورد بازرسی در طول سال 90 از کارگاه‌ها صورت گرفته است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه در سال گذشته کارهای مهمی صورت گرفته که حائز اهمیت است، گفت: یکی از این اقدامات حل مشکلات بیمه‌ای شرکت سامیکوصنعت بود که در سال 83 ورشکست شد و جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری بود که خوشبختانه با پیگیری‌های مسئولان استان و استاندار همدان مشکلات آن حل شد.

وی خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین اقدامات انجام گرفته در سال گذشته بیمه حدود 400 نفر از پرستاران و بهیاران کادر درمانی شاغل در دانشگاه علوم پزشکی همدان بود.

عسگری گفت: این تعداد افراد از سال 70 شاغل بودند ولی بیمه نشده بودند که در سال 90 به صورت جدی به مشکلات آنها رسیدگی و با پیگیری‌های معاون سیاسی -امنیتی استاندار مشکلاتشان نیز حل شد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول