اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

بیمارستان‌های گیلان از بیمه‌ها گله دارند

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان با بیان اینکه بیمارستان‌ها از بیمه‌های استان گله دارند گفت: تحمل بیمه‌ها توسط بیمارستان‌ها دیگر سخت شده و پس از آن نیاز به جراحی است.

بیمارستان‌های گیلان از بیمه‌ها گله دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی عصر امروز در جمع مدیران و روسای سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی گیلان با تسلیت ایام سوگواری فاطمه (س) اظهار داشت: جوانان با شناخت بیشتر از حضرت زهرا (س) بهتر ساخته می‌شوند.

وی، تمسک به اهل بیت (ع) بهترین راه در امان ماندن مقابل تهاجم فرهنگی دشمن عنوان کرد و افزود: عشق به اهل بیت (ع) و فرهنگ زهرایی و علوی بمب اتم در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن است.

سعادتی در ادامه به وضعیت پرداخت تعرفه بیمارستان‌های گیلان توسط بیمه‌ها اشاره کرد و گفت: بیمارستان‌ها از بیمه‌های استان گله دارند.

استاندار گیلان تحمل وضعیت موجود توسط بیمارستان‌ها را سخت توصیف کرد و ابراز داشت: این موضوع در صورت تداوم نیاز به جراحی دارد.

وی با اشاره به روز ملی فناوری هسته‌ای، خاطرنشان کرد: دشمنان انرژی هسته‌ای را بهانه‌ای برای تقابل با ایران اسلامی قرار داده‌اند.

سعادتی با تاکید براینکه آمریکا هیچ قدرتی ندارد، بیان داشت: موضوع هسته‌ای را مهم می‌دانیم و دستیابی به این دانش افتخار ملت ایران است.

استاندار گیلان به برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه رشت و تالش اشاره کرد و یادآور شد: تعداد 2 هزار و 442 شعبه در 12 اسفند امر برگزاری انتخابات دور نهم مجلس در گیلان را به عهده داشتند.

وی شعبه‌های اخذ رای در حوزه انتخابیه رشت و تالش در دور دوم انتخابات مجلس را 900 شعبه اعلام کرد و افزود: این امر نشان دهنده جمعیت بسیار در مرکز استان و حوزه انتخابیه تالش است.

سعادتی همچنین از برگزاری همایش یک‌هزار نفری کارگزاران گیلان در سوم اردیبهشت سال جاری در این استان خبر داد و گفت: نخستین همایش کارگزاران گیلان در تمام سطوح نمایندگان خبرگان رهبری، نمایندگان مجلس، فرمانداران، بخشداران و روسای شوراهای اسلامی شهرها به صورت یک‌روزه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول