اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان غربی:

بهره‌مندی بیش از 17 هزار نفر از بیمه قالیبافی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان غربی گفت: 17 هزار و 644 قالیباف در آذربایجان غربی از مزایای بیمه قالیبافی بهره‌مند هستند.

بهره‌مندی بیش از 17 هزار نفر از بیمه قالیبافی

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جعفرصادق اسکندری در نخستین جلسه کمیته فرش دستباف اظهار داشت: برای بهره‌مندی از بیمه قالیبافی 18 هزار و 880 قالیباف آذربایجان غربی به سازمان تامین اجتماعی معرفی شدند.

وی افزود: 16 هزار و 213 گواهی صلاحیت فنی و حرفه‌ای و 41 هزار و 278 پروانه کسب صنفی و کارت شناسایی قالیبافی صادر شده است.

این مسئول با اشاره به دومین جشنواره فروش فرش دستباف در استان آذربایجان غربی اضافه کرد: این جشنواره با مشارکت 94 فروشگاه فرش برگزار شد.

اسکندری تصریح کرد: این جشنواره از 22 اسفند 90 الی 22 فروردین ماه سال 91 همزمان با سراسر کشور و با هدف یادآوری و معرفی فرش دستباف، ایجاد انگیزه و تحرک و رونق بازار داخلی، آگاهی به نسل جوان و فراهم کردن فضایی مطمئن برای تصمیم‌گیری و خرید در استان برگزار شد.

اسکندری اظهار داشت: درج شناسنامه و قیمت بر روی فرش و تابلو فرش‌ها، تضمین خسارات احتمالی و تعهد تعویض تا 72 ساعت و تخفیف پنج درصدی برای خریداران از جمله ویژگی‌های این جشنواره بود.

وی افزود: در مراسم اختتامیه جشنواره از 104 نفر از اعضای ستاد و کمیته‌های اجرایی و فروشندگان فرش دستباف که در این جشنواره شرکت و همکاری کردند با اهدای لوح تقدیر و تجلیل شد.

وی تصریح کرد: 173 هزار و 500 نفرساعت دوره آموزشی به‌بافی فرش دستباف در استان برگزار شده است.

رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان غربی افزود: امسال 18 هزار و 400 نفر ساعت دوره آموزشی پیش‌بینی شده است.

اسکندری با اشاره به نامگذاری سال جاری افزود: امیدواریم در سالی که به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های هدفمند در راستای عمل به رهنمودهای رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول