اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

رهبری همه را ملزم به توجه به منابع ایرانی کردند

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: رهبر فرزانه انقلاب با هوشیاری و تدابیر حکیمانه خود همه را متوجه استفاده از منابع ایرانی کردنند.

رهبری همه را ملزم به توجه به منابع ایرانی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس شاهرود، تقی حسینی در جلسه طرح صالحین پایگاه بسیج محمد رسول‏الله(ص) بسیج اصناف الهادی شاهرود با اشاره به تهدیدات دشمنان و تحریم‏های آنان اظهار کرد: پیام سال 91 رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باید به خوبی عملیاتی شود.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان بیشتر از گذشته در موضع ضعف قرار دارند و با تحریم و جنگ اقتصادی می‏خواهند ملت سرافراز ایران را به زانو درآورند و نام‌گذاری امسال در مقابل این تهدیدات است.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: همه به خصوص مسئولان باید هوشیار باشند و تلاش کنند تا این خط مشی به درستی در جامعه اجرایی شود.

حسینی در ادامه سخنان خود با اشاره به شهادت شهید صیادشیرازی به دست منافقان کوردل گفت: منافقان و استکبار با این ترور ناجوانمردانه، به خیال خود رزمندگان اسلام را از سر راه برمی‏دارند.

وی اضافه کرد: آنها نمی‏دادند با شهادت این افراد، هزاران فرد دیگر ادامه‏دهنده راه رزمندگان اسلام خواهند بود و این ثابت شده است، شهدای هسته‏ای ما نمونه‏ای از این صیادها هستند.

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان سخنان خود افزود: باید قدر جلسات و گردهمایی‏های بسیج را دانست و در این جلسات بر معرفت و بصیرت خود افزود و برای جامعه و اسلام افرادی مفید باشیم تا در مقابل امام زمان(عج) و خون شهدا شرمنده نشویم.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول