اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسیر:

خودباوری مهم‌ترین لازمه تولید ملی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردسیر گفت: خودباوری و اعتماد به نفس مهم‌ترین بستر برای رسیدن به تولید ملی هستند.

خودباوری مهم‌ترین لازمه تولید ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، حجت‌الاسلام میثم تارم ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار داشت: خودباوری و اعتماد به نفس مهم‌ترین لایه‌های تولید ملی است که اگر این خودباوری و نهادینه شدن ما می‌توانیم در جامعه تبیین شود، مانند سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به پیروزی دست پیدا می‌کنیم.

وی بیان داشت: ذهن برخی از افراد و به ویژه جوانان در دنیای امروز به زندگی دنیایی مشغول شده و این مسئله موجب کاهش اعتماد به نفس و خودباوری در جوانان می‌شود که باید از آن جلوگیری کرد.

تارم افزود: شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تا رویکرد فرهنگی پیدا نکند و در نگاه جوانان وارد نشود، محقق نمی‌شود که پیگیری این بحث فرهنگی باید توسط متولیان فرهنگ به عنوان یک تکلیف ملی و دینی پیگیری شود.

‌فرماندار بردسیر نیز در این جلسه گفت: جوانان باید خود را باور کنند و در سالی که به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده، تولید کشور را تقویت کنیم، زیرا هیچ فناوری در دنیا وجود ندارد که جوانان ما به آن دست نیافته باشند.

غلامعلی موحدی‌نیا با بیان اینکه امروز حمایت از تولید ملی و صنایع داخلی ضروری است، اظهار داشت: در شرایطی که غربی‌ها می‌خواهند اقتصاد ایران را نابود و مردم را تحت فشار قرار دهند، تنها راه نجات ما تحقق رهنمودهای رهبری در حمایت از تولید ملی و صنایع داخلی است.

وی تصریح کرد: برای اجرای این مهم باید فرهنگ مصرفی مردم تغییر کرده و این روحیه که خرید کالای تولید داخل در اولویت قرار گیرد، میان مردم ترویج شود.

موحدی‌نیا افزود: مردم ما باید خرید کالای داخلی را به اجناس خارجی ترجیح داده و متقاعد شوند که این کار آنها به سود کل کشور و در نهایت خود آنها است.

وی گفت: البته تولیدکنندگان داخلی نیز باید کیفیت کالاهای خود را مطابق با استانداردهای روز دنیا کنند که این مهم در صورت حمایت ملی از تولید ملی محقق می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول