اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

آموزش و پژوهش باید منجر به تولید ملی شود

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌جنوبی گفت: آموزش و پژوهش باید تحول ایجاد کرده و منجر به تولید ملی شود.

آموزش و پژوهش باید منجر به تولید ملی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید عصر امروز در گردهمایی مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان با بیان اینکه در آموزش کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان باید از اساتید مجرب و نخبه استفاده شود، اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان بحث آموزش تخصصی کارکنان را  باید جدی بگیرند.

وی با اشاره به اینکه آموزش در راه خدمت به مردم مهم‌ترین وظیفه همه مسئولان است، تصریح کرد: در صورت محقق شدن این نکته مهم دستگاه‌های اجرایی با مردم دچار چالش نخواهند شد.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه ارتباط خوب مدیران با مردم  زمینه ساز حل بسیاری از مشکلات است، افزود: ارتباط با مردم باعث ترقی و تکامل کشور و مسئولان می‌شود.

رشید با بیان اینکه آموزش و پژوهش، توسعه و پایه ریزی یک آینده درخشان است، اذعان داشت: تنها راه ایجاد انگیزه برای شرکت مدیران استانی در کلاس‌های آموزشی استفاده از اساتید مجرب و نخبه با اطلاعات بسیار قوی است.

وی با اشاره به اینکه توسعه آموزش نیاز به فرهنگسازی دارد، تصریح کرد: جدی نگرفتن آموزش از سوی مسئولان سبب عقب‌ماندگی کشور می‌شود.

استاندار خراسان‌جنوبی افزود: تحقیق و پژوهش زمانی نتیجه خواهد داد که طریقه استفاده از آن را بدانیم که این مهم با آموزش درست حل می شود.

رشید آینده پژوهی را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: آینده پژوهی یک اصل است و حکمت و فلسفه ظهور در آینده پژوهی نهفته است.

وی با اشاره به اینکه برخی از دستگاه‌های اجرایی از در اختیار قرار دادن تحقیقات خود برای استفاده عموم خود داری می‌کنند، افزود: این عین بی هنری است.

استاندار خراسان‌جنوبی آموزش صحیح را یکی از نکات مهم در تحقیق و پژوهش دانست و تصریح کرد: اگر تحقیقی بر مبنای آموزش صحیح پایه ریزی نشود در آینده دچار انحراف خواهد شد.

رشید با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی افزود: دولت، مردم و همه دستگاه‌های اجرایی باید در راستای تحقق و تبیین درست این شعار تلاش کنند.

وی تصریح کرد: پیشرفت‌های بعد از انقلاب اسلامی در کشور نتیجه گفتمان دقیق و پویا و متعالی و پیشرفته نظام اسلامی است .

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به این که برخی از افراد شعار گونه به این شعار رهبر معظم انقلاب نگاه می‌کنند، یادآور شد: نگاه این افراد درست نیست و این شعار طلیعه‌ای برای حمایت از کار است.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول