اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارسال روزانه بیش از 43 هزار ورق

دومین رکورد فولاد مبارکه در سال تولید ملی رقم خورد

خبرگزاری فارس: معاون فروش و بازاریابی فولادمبارکه گفت: دومین رکوردشکنی در فولاد مبارکه در سال تولید ملی حمایت از سرمایه ملی با دست‌یابی به رکورد روزانه ارسال 43‌ هزار و 200 تن انواع ورق‌های فولادی صورت گرفت.

دومین رکورد فولاد مبارکه در سال تولید ملی رقم خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، علی شریفی بیان داشت: دومین رکوردشکنی در فولاد مبارکه در سال تولید ملی، حمایت از سرمایه ملی با دست‌یابی به رکورد روزانه ارسال 43‌ هزار و 200 تن انواع ورق‌های فولادی به مقصد مشتریان در روز سه‌شنبه پانزدهم فروردین‌ماه سال جاری صورت گرفت.

وی بیان داشت: زمانی که رهبر معظم انقلاب مجاهدت اقتصادی و حضور جهادگونه ملت ایران در عرصه‌های اقتصادی را یک ضرورت خواندند، تلاش کارکنان فولاد مبارکه برای تحقق فرامین ایشان چندین برابر شد، چرا که بخش عمده‌ای از تولید ملی در زمینه فولاد در فولاد مبارکه صورت می‌گیرد و تولیدکنندگان لوازم خانگی، خودرو و دیگر صنایع  پایین‌دست، بخش اعظمی از نیاز خود به انواع ورق‌های فولادی را از طریق فولاد مبارکه تأمین می‌کنند.

معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه ادامه داد: در این راستا کارکنان فولاد مبارکه در آغازین روزهای سال 1391 توانستند با دست‌یابی به رکوردهای مختلف در فولادسازی و پس از آن در بخش ارسال محصول به مقصد مشتریان عزم و اراده ملت غیور ایران نسبت به برداشتن چالش‌های پیش رو را به رخ دشمنان بکشند.

وی در این رابطه افزود: کسب این رکورد در حالی صورت گرفت که 36 هزار و 500 تن از این میزان محصول از طریق حمل جاده‌ای و 6 هزار و 700 تن آن از طریق حمل ریلی به مقصد مشتریان صورت گرفته است.

شریفی برنامه‌ریزی‌ و زمان‌بندی مناسب برای حمل محصولات در فولاد مبارکه را بخشی از عوامل مؤثر در دست‌یابی به این رکورد خواند.

وی با بیان اینکه نام‌گذاری سال 91 به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب عامل ایجاد انگیزه بیش‌تر نزد کارکنان فولاد مبارکه است، افزود: ضروری است از این پس در شرایط تحریم با نگاه ویژه به این مهم برای رونق هر چه بیشتر اقتصاد و اشتغال‌زایی در فولاد مبارکه تلاش کنیم.

معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه در پایان تصریح کرد: رکورد قبلی که در فروردین ماه سال گذشته اتفاق افتاد به میزان 37 هزار و 800 تن بوده که رکورد فعلی 14 درصد رشد را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول