اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل گز سکه اصفهان:

نابرابری اقتصاد را به نفع تولید ملی تغییر دهیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل گز سکه اصفهان گفت: نابرابری اقتصاد را به نفع تولید ملی تغییر دهیم.

نابرابری اقتصاد را به نفع تولید ملی تغییر دهیم

محمد گوهریان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به نام‌گذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب بیان داشت: سال جاری تحقق شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی همانی است که به آن توسعه ملی می‌گوییم.

وی ادامه داد: این آرزویی است که از ابتدای انقلاب داشته‏ایم و برای آن قانون تصویب کردیم، اما هر چه بیش‌تر خواستیم از تحقق آن دورتر شدیم.

مدیرعامل گز سکه اصفهان با اشاره به اینکه خواسته رهبران و مدیران کشور چیزی بود و واقعیت اقتصاد چیز دیگر اظهار داشت: بیماری هلندی و پول پرقدرت با برنامه‌ریزی‏های عجولانه و در برخی موارد درآمیخته با سیاست مجالی برای تولید ملی نگذاشته و کار به آنجایی رسیده که بالاترین مقام ملی و مذهبی کشور با نگرانی از وضعیت، نجات تولید ملی را شعار سال قرار می‌دهند.

وی تصریح کرد: از استراتژی جایگزینی واردات قبل از انقلاب تا استراتژی سکوی صادرات بعد از انقلاب گذشته‏ایم و امروز جز چند درصد حمایت مالی از صادرات همه چیز علیه صادرات و تولید ملی است.

گوهریان از شرایط موجود انتقاد کرد و گفت: در تأمین منابع مالی حمایتی از تولید نمی‌‏شود و در جنگ اقتصاد به سربازان خط مقدم بهایی می‏دهند.

وی اضافه کرد: سرمایه‏های بانک‏ها در اختیار واردکنندگان است و کسانی که در ساحل امن همه شرایط اعتبارات بانک‏ها را پاس کرده بازار را از جنس خارجی پر می‏کنند.

مدیرعامل گز سکه اصفهان تأکید کرد: آنچه مایه امید بوده عزم جدی رهبر معظم انقلاب است و انتظار داریم عزم و درایت ایشان این جنگ نابرابر اقتصادی را به نفع تولید ملی تغییر دهد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول