اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمهور در جمع مردم بندرلنگه وعده داد

بهره‌برداری از بزرگراه عسلویه بندرلنگه تا پایان دولت دهم

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور در جمع مردم لنگه گفت: قطعه عسلویه بندرلنگه از بزرگراه "بندرعسلویه به بندرعباس" تا پایان دوره خدمتی دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از بزرگراه عسلویه بندرلنگه تا پایان دولت دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، محمود احمدی‌نژاد ظهر امروز در جمع مردم این شهرستان با بیان اینکه روش توهین و زور در برابر ملت ایران جواب نخواهد داد، اظهار داشت: در راستای ایجاد اشتغال، توسعه تولید و تجارت باید همه دست در دست هم دهیم.

وی با بیان اینکه در سه دوره گذشته سفر هیئت دولت به هرمزگان تعداد 126 مصوبه به تصویب این هیئت رسیده است، افزود: از این تعداد 83 مورد اجرایی، 18 مورد در دست اجرا و 125 مورد در مورد آنها کاری صورت نگرفته است.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به اهمیت بزرگراه عسلویه به بندرعباس بیان داشت: طی نشست هیئت دولت در بندرعباس، مصوبه‌ای در راستای تسریع در احداث این بزرگراه از بندرعسلویه تا بندرلنگه تصویب می‌کنیم تا بدین طریق مردم شهرستان بندرلنگه بتوانند تا پایان سال 91 از مزایای این محور مهم بهره‌مند شوند.

احمدی‌نژاد هم‌چنین در پایان سخنرانی خود و با شنیدن درخواست‌های مردم وعده تجهیز بیمارستان لنگه و استقرار پزشک متخصص در این بیمارستان را به مردم این شهر داد.

وی در این بخش از سخنان خود به مزاح از مردم حاضر در استادیوم بندرلنگه خواست که از سلامت خود محافظت کنند تا گذرشان به بیمارستان‌ها نیفتد.

رئیس جمهور هم‌چنین با بیان اینکه در بندرلنگه ایجاد ظرفیت برای تولید روزانه 10 هزار مترمکعب آب توسط آب‌ شیرین‌کن‌ها لازم است، ادامه داد: هم‌چنین تقویت گمرک لنگه و تسهیل در واردات کالای ته‌لنجی را نیز برای مردم این شهرستان در نظر داریم.

وی هم‌چنین به مردم این منطقه وعده داد که تمام قول‌ها و مصوبه‌های دولت‌های نهم و دهم تا پایان دوره خدمتی دولت دهم اجرا و بهره‌برداری شود.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول