اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گاز جم با چهار گل برای بقا امیدوار شد

گاز فجر جم البدر بندرعباس را گلباران کرد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال گاز فجر جم در برابر البدر بندر کنگ بندرعباس به پیروزی پرگل رسید.

گاز فجر جم البدر بندرعباس را گلباران کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عصر امروز و از هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال گاز فجر جم موفق شد در یک بازی حساس، تیم فوتبال البدر بندر کنگ بندرعباس را با نتیجه 4 بر 1 شکست دهد.

این دیدار در ورزشگاه شهداء شهر جم و در حضور بیش از 5 هزار تماشاگر برگزار شد و گاز جم با این برد امیدهای خود برای ماندن در لیگ دسته دوم را زنده کرد.

در نیمه نخست این دیدار دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و هر دو تیم فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند که سهم گاز جم بیشتر بود و یکی از حملات این تیم جواب داد و در دقیقه 36 مسابقه مهدی مریدی مهاجم گاز جم تک گل بازی در نیمه نحست را وارد دروازه بندرعباس کرد تا گاز جم با برد به رختکن برود.

با شروع نیمه دوم تیم البدر بندرعباس برای جبران گل خورده وارد زمین شد و حملاتی نیز تدارک دید که مدافعان و دروازه‌بان گاز جم عملکرد خوبی داشتند و مانع از گلزنی بازیکنان مهمان شدند.

در دقیقه 60 بازی عرفان جم‌رتبه دومین گل گاز جم را به ثمر رساند و در دقیقه 66 همین مهاجم دومین گل خود و سومین گل گاز جم را در این مسابقه حساس به ثمر رساند تا تیم البدر ناامید شود.

در دقیقه 75 مسابقه و در اثر غفلت مدافعان گاز جم، یکی از گل‌ها جبران شد و تیم البدر برای ادامه بازی امیدوارتر شد.

در دقایق انتهایی بازی نیز مهدی مریدی مهاجم گلزن گاز جم موفق شد چهارمین گل گاز فجر جم را به ثمر برساند و در نهایت تیم فوتبال گاز فجر جم با نتیجه 4 بر 1 حریف خود را شکست داد و هر سه امتیاز بازی را از آن خود کرد.

در حال حاضر تیم فوتبال گاز فجر جم با کسب 29 امتیاز از بیست و چهار مسابقه خود برای کسب جایگاه بهتر در لیگ دسته دو فوتبال کشور تلاش می‌کند.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول