اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر علوم:

دانشگاه آزاد بندرعباس بازوی توانمند علمی هرمزگان است

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر علوم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس بازوی توانمند علمی استان است که می‌تواند فرصت‌های بسیاری خوبی را برای این شهرستان در بخش‌های مختلف ایجاد کند.

دانشگاه آزاد بندرعباس بازوی توانمند علمی هرمزگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسینعلی علیخانی عصر امروز در حاشیه بازدید خود از دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان، اظهار داشت: دانشگاه‌ آزاد اسلامی بندرعباس سرشار از ظرفیت‌های قوی علمی است که هر یک از این ظرفیت‌های می‌تواند زمینه شکوفایی و رشد علمی جوانان را فراهم آورد.

وی به اتفاق هیئت همراه از آزمایشگاه‌ها، لابراتوراها، تأسیسات، کتابخانه، پژوهشکده و کلاس‌های درس و ...  دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس بازدید کرد.

این مسئول با ابراز رضایت از این بازدید، دانشگاه آزاد اسلامی را در این شهرستان یک نقطه قوت خواند که توانسته خدمات شایان تجلیلی را در اختیار قشر جوان بگذارد و در رشد و شکوفایی منطقه سهم بسزایی داشته باشد.

یادآور می‌شود در این بازدید، معاون دانشجویی، آموزشی، پژوهشی و عمرانی و جمعی از مدیران این واحد دانشگاهی وی را همراهی کردند.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول