اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش مازندران:

70 هزار دانش‌آموز مازندرانی در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیر مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش مازندران از تحصیل 70 هزار دانش‌آموز مازندرانی در مدارس غیردولتی استان خبر داد.

70 هزار دانش‌آموز مازندرانی در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، صبح امروز با حضور مدیر مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش مازندران، احمدزاده کارشناس مسئول مدارس غیردولتی استان و مسئولان مدارس غیردولتی بابل و آمل مسائل مربوط به مدارس غیردولتی این دو شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیر مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش مازندران در این جلسه با اشاره به اهمیت برنامه‌های سند تحول بنیادین گفت: مهم‌ترین اولویت اجرایی سال 91، اجرای درست و بهینه طرح 3-3-6 است که باید در مدارس غیردولتی به بهترین نحو به اجرا درآید.

شعبان شاکری افزود: در مازندران 216 مدرسه غیردولتی دخترانه و 270 مدرسه غیردولتی پسرانه در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه فعال است.

وی گفت: 60 هزار و 94 نفر دانش‌آموز در مدارس غیردولتی مازندران تحصیل می‌کنند که از این تعداد 26 هزار و 277 نفر دختر و 33 هزار و 817 نفر پسر هستند.

در ادامه این نشست، مدیر آموزش و پرورش آمل با گرامیداشت ایام فاطمیه اول و آغاز سال 91، سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تصریح کرد: آموزش و پرورش با برنامه‌ریزی درست می‌تواند بهترین بستر برای تحقق شعار سال 91 باشد.

اکبر لطفی تاکید کرد: با استفاده از توان دانش‌آموزان و هنرجویان فنی و حرفه‌ای می‌توان بسیاری از نیازهای داخلی آموزش و پرورش را تامین کرد.

مدیر آموزش و پرورش آمل در ادامه با اشاره به اولویت‌های کاری آموزش و پرورش در سال 91 بیان داشت: اجرای طرح 3-3-6 در تمام مدارس شهرستان مهم‌ترین اولویت کاری است.

وی گفت: تاکنون چندین مدرسه مورد بررسی قرار گرفته و در مهر 91 این طرح در آمل با همکاری مدیران مدارس به صورت 100 درصد به اجرا در‌می‌آید.

لطفی تاکید کرد: با توجه به پیشرفت ثانیه‌ای علوم، دسترسی آسان به آخرین دستاوردهای علمی و استفاده از بهترین روش در آموزش دانش‌آموزان، هوشمندسازی مدارس به‌ویژه مدارس غیردولتی با جدیت در حال پیگیری است و هر روز بر کلاس‌های هوشمند این شهرستان افزوده می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش آمل اضافه کرد: مدارس غیردولتی بازوان آموزش و پرورش هستند و این مدارس بهترین نمونه از مشارکت در امر آموزش به شمار می‌روند.

لطفی اذعان داشت: با توجه به اهمیت آموزش و پرورش، باید نهایت دقت در انتخاب افراد برای حضور در مدارس غیردولتی را داشته باشیم و این از اعطای مجوز به افراد موسس تا دبیرستان شاغل به تدریس در این مدارس می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش آمل با اشاره به استفاده از دبیران زن در مدارس دخترانه اذعان داشت: با توجه به حساسیت روحی دختران با حضور دبیران مجرب خانم در مدارس دخترانه، پیشرفت بهتری را در این مدارس شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول