اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیر:

مدرسه کالو نماد عشق و شوریدگی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دیر گفت: مدرسه جهانی کالو در روستای کوچک جمال‌آباد نماد عشق و شوریدگی است.

مدرسه کالو نماد عشق و شوریدگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر علی بحرانی پیش از ظهر امروز در بازدید از نمایشگاه عکس مدرسه کالو اظهار داشت: چون پروردگار ما جمیل است و دوستدار جمال، پس پرتو جمال جمیل خداوند را در جمال‌آباد با چشمان شگفت‌زده خود دیدیم.

بحرانی با تقدیر از ایجاد این نمایشگاه افزود: معجزه عشق زیباترین تصویر آفرینش را رقم زد و این مدرسه افق دنیا را خیره خود کرد و امروز شاهد مشتاقانی هستیم که برای دیدن همت و تلاش به مدرسه کالو مراجعه می‌کنند.

معلم کوچک‌ترین مدرسه دنیا در روستای کالوی دیر نیز گفت: این نمایشگاه با همکاری و همراهی مردم روستا و با هزینه شخصی برپا شده و مسافران زیادی از 29 اسفند 90 تاکنون به نمایشگاه مراجعه کرده‌اند و از اقدامات انجام شده ابراز تعجب و خرسندی می‌کنند.

عبدالمحمّد شعرانی افزود: 30 قطعه عکس مربوط به مدرسه در سال‌های مختلف به معرض دید مراجعان قرار گرفته و همچنین کتاب‌های چاپ شده کالو برای خرید مردم در نمایشگاه موجود است که از محل فروش آن برای امور مدرسه هزینه می‌شود.

وی اضافه کرد: کالو و مدرسه این روستا به عنوان یک نقطه توریستی و گردشگری در استان مورد توجه مسافران قرار گرفته و اگر حمایتی صورت بگیرد و سالن اجتماعات ویژه نمایشگاه احداث شود استقبال بیشتری از آن می‌شود زیرا در این ایام شاهد اسکان مسافرانی در این مدرسه بوده‌ایم.

شعرانی ادامه داد: ساحل زیبا و مناظر طبیعی روستا موجب حضور مسافران شده که در کنار مدرسه احساس امنیت و آرامش می‌کنند و اگر امکانات رفاهی و خدماتی فراهم شود این حضور بسیار بیشتر از این خواهد بود.

فرماندار دیر به همراه مسئولان شهرستان و بخش همچنین از اورژانس 115 درود احمد و بردخون و مراکز اقامتی، خدماتی و رفاهی شهر بردخون بازدید و ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده وضعیت این مراکز را بررسی کردند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول