اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه شورای شهر شوشتر:

سهم ارزش‌افزوده شهرداری شوشتر باید افزایش یابد

خبرگزاری فارس: خزانه‌دار شورای شهر شوشتر گفت: سهم ارزش افزوده شهرداری شوشتر بسیار بیش از این میزانی است که به شهرداری پرداخت می‌شود.

سهم ارزش‌افزوده شهرداری شوشتر باید افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر فرامرز محمودی کوهی صبح امروز در جلسه شورای شهر شوشتر اظهار داشت: سهم شهرداری شوشتر از ارزش افزوده بسیار بیش از میزانی است که به شهرداری پرداخت می‌شود و به این دلیل باید شورای شهر برای افزایش این میزان تلاش کند.

وی خاطرنشان کرد: وی افزود: در سطح شهرستان شوشتر بیش از یک‌هزار شرکت وجود دارد که مالیات بر ارزش افزوده خود را پرداخت نمی‌کنند و باید به این مشکل رسیدگی کرد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری برای رسیدن به این اعتبار از همه توان خود استفاده می‌کند، بیان کرد: شهرداری شوشتر تلاش دارد تا از این ردیف اعتباری سهم شهرداری محقق شود و برای رسیدن به این هدف تلاش خواهد کرد.

محمودی کوهی افزود: برای تحقق این هدف شهرداری شوشتر نیروهایی را در اختیار اداره مالیات شوشتر قرار داده تا در این راستا فعالیت کنند.

وی با اشاره به بندهایی از این قانون تصریح کرد: در این قانون هر قراردادی که در سطح شهر شوشتر در حال اجراست باید 4 درصد کل قرارداد را مالیات بدهد ولی این قانون اجرایی نمی‌شود و مالیات این قراردادها در مکان‌هایی که قرارداد منعقد شده است که اغلب استان‌های دیگر است پرداخت می‌شود که کاملاً خلاف قانون است.

وی تأکید کرد: شهرداری نیز باید از اداره مالیات شوشتر حمایت کند و در این باره برای تردد نیروها خودروهایی در اختیار بگذارد تا مشکلات موجود برای فعال کردن این ردیف اعتبار برطرف شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول