اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مالیات شوشتر خبر داد

تشکیل 500 پرونده مالیات بر ارزش افزوده در شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مالیات شوشتر از تشکیل بیش از 500 پرونده مالیات بر ارزش افزوده در اداره مالیات شوشتر خبر داد.

تشکیل 500 پرونده مالیات بر ارزش افزوده در شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، محمود رحیمی ظهر امروز در جلسه مشترک با شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: در ماه‌های گذشته تلاش بسیار زیادی برای افزایش پرونده‌های مشمولان مالیات بر ارزش افزوده در شوشتر شده است و در شرایط کنونی تعداد این پرونده‌ها به 500 پرونده افزایش یافته است.

وی درباره شمار این پرونده در گذشته افزود: این پرونده‌ها در چند ماه گذشته بیش از 150 درصد افزایش یافته‌اند و به این دلیل میزان درآمد حاصله از این ردیف نیز افزایش چشم‌گیری خواهد داشت.

این مقام مسئول با اشاره به نحوه توزیع این ردیف مالیاتی بین شهرداری‌ها تأکید کرد: این نوع مالیات در شرایط کنونی چهار درصد است و از این میزان 1.8 درصد سهم شهرداری‌هاست که از این میزان باید به همه شهرداری‌ها و دهیاری‌های موجود در سطح شهرستان شوشتر اختصاص یابد.

رحیمی با اشاره به میزان اختصاص سهم دهیاری‌ها و شهرداری‌ها از این ردیف مالیاتی افزود: این میزان براساس شاخص جمعیت اختصاص خواهد یافت و میزان جمعیت هر شهر و روستا براساس ابلاغ استانداری خوزستان در نظر گرفته می‌شود و در این‌باره هیچ کم و زیادی امکان‌پذیر نیست.

رئیس اداره مالیات شوشتر گفت: میزان مالیات بر ارزش افزوده هشت درصد است که در شرایط کنونی چهار درصد اعمال می‌شود و قرار است در سال‌های آتی به هشت درصد افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: اداره مالیات شوشتر همه تلاش خود را برای افزایش قیمت منطقه‌بندی و وصول مالیات بر ارزش افزوده می‌کند و در این‌باره همکاری زیادی با شهرداری شوشتر داشته است.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول