اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس:

اخذ مالیات بر ارزش افزوده موجب نارضایتی سرمایه‌گذاران شده است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس گفت: اخذ مالیات بر ارزش افزوده بهای آب، برق و گاز مصرفی موجبات نارضایتی سرمایه‌گذاران است.

اخذ مالیات بر ارزش افزوده موجب نارضایتی سرمایه‌گذاران شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، صادق نجفی در نشست با سرمایه‌گذاران این منطقه از توافق با شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان شرقی برای تزریق 1000 مگاوات برق به شبکه مصرفی سایت‌های مختلف در منطقه آزاد ارس خبر داد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون 12 مگاوات برق در فاز یک و ۲ صنعتی منطقه آزاد ارس موجود است، افزود: با اجرای این طرح یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های مورد نیاز منطقه در سایت‌های صنعتی تامین شده و مشکلات کنونی سرمایه‌گذاران حل می‌شود.

نجفی تامین انرژی واحدهای تولیدی و کارخانجات منطقه آزاد ارس را یکی از دغدغه‌های اصلی سازمان برای تسریع در امر جذب سرمایه‌گذاری عنوان کرد و افزود: به جهت وجود شرایط ویژه سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد ارس هم‌اکنون بیش از 200 طرح در کمیسیون اقتصادی مورد بررسی قرار گرفته است که به دلیل نبود شرایط زیرساختی لازم به مرحله اجرا نرسیده است که با تامین زیرساخت‌های لازم از جمله انرژی مورد نیاز آنان در سایت‌های صنعتی منطقه شاهد توسعه چشمگیر سرمایه‌گذاری و به تبع آن رشد قابل توجه اشتغال خواهیم بود.

وی با اشاره به افزایش محدوده فعالیت شهرداری در منطقه آزاد ارس تصریح کرد: بر اساس توافقات پیشین، شهرداری جلفا مجاز به ارائه خدمات شهری در بخشی از محدوده شهر جلفا به مساحت حدود 84 هکتار بود که با این تصمیم این محدوده به 850 هکتار افزایش می‌یابد.

وی افزود: طبق توافقات انجام شده با شرکت گاز استان آذربایجان شرقی نیز مشکل تامین انرژی گاز مورد نیاز جهت فعالیت پالایشگاههای تازه تاسیس در سایت صنایع سنگین منطقه حل شده و با عقد قرارداد هم‌اکنون دو پروژه پالایشگاهی که نیاز به گاز داشتند فعالیت خود را به زودی آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول