اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اداره کار آمل خبر داد:

پرداخت سهم کارگران آملی از مالیات بر ارزش افزوده

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی آمل گفت: سهم خدماتی رفاهی کارگران آملی از قانون مالیات بر ارزش افزوده پرداخت می‌شود.

پرداخت سهم کارگران آملی از مالیات بر ارزش افزوده
محمد رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه براساس تبصره دو ماده 38 قانون مالیات بر ارزش افزوده تمام واحدهای کارگری سهمی در مالیات بر ارزش افزوده دارند، اظهار داشت: از چهار درصد مالیات ارزش افزوده 10درصد متعلق به کارگران است.
وی با بیان اینکه یک و نیم درصد از این 10درصد باید در قالب خدمات رفاهی، فرهنگی، ورزشی و سلامت به کارگران پرداخته شود، بیان داشت: این قانون مشمول تمام واحدهای کارگری می‌شود.
رمضانی با اعلام اینکه این قانون از سال 87 ابلاغ شده و شرکت شهرک‌های صنعتی از سال‌ها پیش این سهم را پرداخت نکرده، یادآور شد: شهرک‌های صنعتی موجود در آمل از زمان اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده در حال پرداخت آن هستند در حالی که هنوز سهم این واحدها براساس ماده دو تبصره 38 برگشت داده نشده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: این طرح در کشور هنوز پیگیری نشده چون باید انصاف و تشکل‌ها به دنبال پیگیری این امر باشند.
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی آمل با بیان اینکه براساس این تبصره سهم شهرستان آمل از قانون مالیات بر ارزش افزوده بالغ بر یک میلیارد تومان است، گفت: این رقم هر سال به خزانه واریز می‌شود در حالی که باید برای خدمات رفاهی و ورزشی کارگران صرف شود.
وی ادامه داد: از سه ماهه فصل سوم سال‌جاری این اعتبار در حال برگشت به شهرستان است.
رمضانی تصریح کرد: امروز واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی به دنبال دریافت این سهم کارگران هستند.
این مسئول در پایان با اعلام اینکه از زمان اجرای این قانون باید این تبصره اجرایی و پرداخت می‌شده است، اذعان داشت: این تهاتر را می‌توان با دیون تشکیل‌ها و انجمن‌های کارگری انجام داد.
انتهای‌پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول