اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای عملیاتی کردن تولید ملی

53 پروژه مشارکتی در اصفهان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر اصفهان گفت: برای عملیاتی کردن تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، 53 پروژه مشارکتی، با اعتباری افزون بر 500 میلیارد تومان پس از بررسی و تصویب در کمیسیون اقتصادی شورا اجرایی می‌شود.

53 پروژه مشارکتی در اصفهان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج‌رسولیها ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به نام‌گذاری سال 91 از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: راهکار عملیاتی کردن این فرموده معظم‌له افزایش مشارکت مردم در پروژه‌ها و حمایت از بخش خصوصی است.

وی افزود: شورای شهر اصفهان در نظر دارد 53 پروژه مشارکتی را با اعتباری افزون بر 500 میلیارد تومان پس از بررسی در کمیسیون اقتصادی به تصویب برساند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه برای سال 91 بودجه شهرداری بیش از 2 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: این بودجه برای شهرداری‌های 14 گانه و 15 سازمان در نظر گرفته شده که این بودجه و تخصیص آن افزایش 40 درصدی طرح‌های عمرانی شهرداری را در نظر دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تکمیل رینگ سوم شهر اصفهان یکی از طرح‌های مهم شهری در سال جاری است، گفت: اجرای این پروژه و تکمیل بزرگراه همت 10 میلیارد تومان در مصرف سوخت شهروندان صرفه‌جویی می‌کند.

حاج‌رسولیها با بیان اینکه اجرای 909 پروژه برای سال جاری در شهرداری اصفهان در نظر گرفته شده است، ادامه داد: احداث چند خیابان از جمله خیابان‌های اشراق، ابوذر، صاحب روضات، تکمیل قطار شهری، اجرای پروژه شهربازی رویاها، ساخت سالن اجلاس سران و تکمیل رینگ سوم ترافیکی از جمله این طرح‌ها است.

وی با اشاره به فروش اوراق مشارکت طرح بهشت‌آباد گفت: کم‌آبی زاینده‌رود یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اصفهانی‌ها است و مردم آن طور که شایسته است در خرید این اوراق مشارکت نکردند و از 210 میلیارد تومان تنها 90 میلیارد از اوراق فروخته شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر اینکه طرح بهشت‌آباد در آب‌رسانی به زاینده‌رود بسیار تأثیرگذار است، تصریح کرد: مرحله دوم فروش اوراق مشارکت این طرح در خرداد یا تیرماه سال جاری اجرا می‌شود.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول