اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای ارتقای کیفی تولیدات ملی

کارآفرینان برتر چهارمحال و بختیاری معرفی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از برگزاری هفتمین جشنواره کارآفرینان برتر این استان در سال‌ جدید خبر داد.

کارآفرینان برتر چهارمحال و بختیاری معرفی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، داود شیوندی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری این جشنواره، اظهار داشت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری سال جدید را به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری فرمودند باید در این سال فعالان عرصه کار و تولید در استان نهایت تلاش و فعالیت خود بکار گیرند.

وی افزود: فعالان عرصه کار و تولید در استان باید در راستای ارتقای کیفی تولیدات ملی انجام دهند تا در عمل ثابت کنیم که ما در تولید و عرضه محصولات در جهان حرف اول را می‌زنیم و باید الگوهای با ارزش کار و تولید اسلامی و سرمایه ایران اسلامی را به دنیا صادر کنیم.

شیوندی در ادامه افزود: کارآفرینی یعنی از هیچ همه چیز ساختن و نشان دادن استعدادهای خلاق و ماندگار و تبدیل ایده به محصول، مشارکت پذیری و مشارکت جویی است و این کارآفرینان هستند که با همت بلند چرخ‌های تولید را در کشور ایجاد می‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از ثبت‌نام کارآفرینان برتر این استان خبر داد و گفت: این اداره کل در نظر داد به منظور شناسایی و معرفی کارآفرینان برتر استان در سه بخش صنعت، کشاورزی، خدمات با سابقه هفت سال و کمتر هفتمین جشنواره کارآفرینان برتر استان را برگزار و چهره‌های خلاق را به جامعه معرفی کند.

وی تصریح کرد: باتوجه به ثبت‌نام اینترنتی کارآفرینان برتر، کارآفرینان برتر استان می‌توانند از طریق سایت www.karafarinanebartar.ir ثبت‌نام و یا در صورت عدم امکان ثبت‌نام از طریق سایت اعلام شده نسبت به تکمیل کاربرگ‌های مربوطه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌های استان مراجعه کنند.

شیوندی خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ثبت‌نام کارآفرینان برتر تا تاریخ 31 فروردین ماه جاری است، برهمین اساس علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند تا این تاریخ ثبت‌نام کنند.

وی در ادامه اجرای مشاغل خانگی را موجب ایجاد اشتغال پایدار دانست و گفت: اعتبارات لازم به‌منظور پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در این استان از نظر بانکی و دستگاهی سهم‌بندی و توزیع شده است و سهمی برای بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی به‌منظور پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه خوداشتغالی و کسب و کار خرد در نظر گرفته شده است.

شیوندی تصریح کرد: مشاغل خانگی از دیرباز در کشور ما دارای جایگاه مناسبی در عرصه تولید و ارائه خدمات بوده است و در این میان می‌توان به صنعت دیرپا و افتخارآمیز فرش و انواع صنایع دستی و نیز بسیاری از خدمات از جمله آموزش و امور بهداشتی که در محیط خانه‌ها صورت می‌گرفته است، اشاره کرد.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول