اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

راهکارهای سلامت اداری باید شناسایی شود

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام گفت: راهکار‌های سلامت اداری باید شناسایی شود.

راهکارهای سلامت اداری باید شناسایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام مجتبی اعلایی پیش از ظهر امروز در همایش ارتقای نظام سلامت اداری در استان اظهار داشت: اگر چه قطع و یقین دوستان شرکت‌کننده در این همایش مباحث کامل کارشناسی را مطرح خواهند کرد.

وی ادامه داد: اما بنده از منظر یک مدیر با یک تجربه مختصر مدیریتی نکاتی را عرض می‌کنم که شاید از راه تجربه به عواملی اشاره شود که کمتر در بررسی‌های علمی و کارشناسی به آن پرداخته شده است.

این مسئول اضافه کرد: خواهشی را هم از برگزارکنندگان این همایش دارم که در مجموعه مقالات، راهکارها را جمع‌آوری کنند و در واقع نگاهی عملیاتی به این همایش داشته باشیم.

اعلایی تصریح کرد: بنا نیست در این همایش‌ها فقط چهار مقاله ارائه شود و سپس به کتابی مبدل شود و در نهایت نتیجه بهتری حاصل نشود، باید تلاش شود این نوع همایش‌‌ها نتایج عملیاتی هم داشته باشند.

استاندار ایلام گفت: بنابراین پیشنهادهایی که در قالب مقاله ارائه می‌شود باید جمع‌آوری شود و باید با برش استانی به این پیشنهادات توجه شود.

وی ادامه داد: خواهش می‌کنم افرادی که مقالات خود را ارائه می‌دهند در پیشنهادات خود به عام نپرداخته یعنی از بنده بخواهند که قوانین را اصلاح کنیم، اینکه دست من نیست، بلکه باید در پیشنهادات برش استانی داده شود و یک‌سری راهکارهای استانی ارائه شود تا ما در استان خود بتوانیم با دنبال کردن راهکارهای ارائه شده کارشناسان بتوانیم به سلامت اداری در استانمان کمک کنیم.

این مسئول اضافه کرد: وقتی که صحبت از سلامت اداری می‌شود، آن را مخصوص قوه مجریه ندانیم، گاهی موضوع‌گیری‌ها از منظر برخی‌ها طوری است که همه مسایل در قوه مجریه است.

اعلایی ادامه داد: چه بسا دستگاه نظارتی که خودش قرار است نظارت کند که فسادی اتفاق رخ ندهد، خودش دچار فساد اداری است، به خاطر زیرساخت‌هایی که باید داشته باشد که ندارد. 

استاندار ایلام اذعان داشت: پس سلامت اداری که گفته می‌شود مجموعه ساز و کارهایی اداری برای اداره امور است چه در قوه مجریه، چه در حوزه قضا، چه در حوزه نظارت و در همه دستگاه‌هایی ساز و کارهایی اداری که در نظر گرفته می‌شود باید مراقبت شود که دچار فساد اداری نشویم. 

انتهای پیام/ن۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول