اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

نظام اداری کشور باید از هرگونه فساد به دور باشد/ قانون سلامت اداری باید در کشور به مرحله اجرا درآید

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: نظام اداری کشور باید از هرگونه فساد به دور باشد و سیستم سالم سر منشأ تمام ادارات قرار گیرد.

نظام اداری کشور باید از هرگونه فساد به دور باشد/ قانون سلامت اداری باید در کشور به مرحله اجرا درآید
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مصطفی‌ پورمحمدی شامگاه چهارشنبه در مراسم معارفه مدیر کل بازرسی استان البرز اظهار داشت: نظام اداری کشور و نیز سیستم اداری استان البرز باید از فساد رها شود و قوانین در آن دقیق اجرا شود.
وی تأکید کرد: در این راستا تمام مسئولان باید در مسیر سالم سازی ادارات تلاش کرده و از هر گونه فساد در ادارات خود جلوگیری به عمل آورند.
این مسئول افزود: با سالم سازی بیشتر، بیش از گذشته می‌توانیم از ظرفیت‌های ادارات استفاده کرده و در عین حال کمی و کاستی‌ها را از بین ببریم.
پورمحمدی مدیریت در سطح کلان را امری خطیر بیان کرد و گفت: مدیریتی مناسب سیستم است که به تمام امور احاطه داشته و واقف به امور باشد.
وی یادآور شد: مدیران باید دلسوزترین و کارآمدترین افراد را در سطح ادارات خود به کار گرفته تا بتوانیم کارآیی لازم را در ادارات مختلف داشته باشیم.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور عقلانیت را در نظام اداری سازمانی اصلی‌ترین هدف سازمان‌ها بیان داشت و خاطرنشان کرد: اگر تخلفی صورت گیرد وظیفه ما مدیران اجرایی است که با آن برخورد کرده و با تخلفات برخورد جدی داشته باشیم.
پورمحمدی در ادامه سخنان خود به استان تازه تأسیس البرز اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا سازمان بازرسی آمادگی دارد تا تمام خدمات را در اختیار مدیران در دستگاه‌های اجرایی قرار دهد.
وی تأکید کرد: قانون سلامت اداری باید در کشور به مرحله اجرا درآید.
این مسئول ادامه داد: این قانون توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی شده و هم اکنون برای تصویب به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارایه خواهد شد که در صورت تصویب به مرحله اجرا در خواهد آمد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور اجرای این قانون را مهم ارزیابی کرد و گفت: با اجرای این قانون می‌توانیم گامی اساسی در جهت سلامت درون و خارج از دستگاه اداری برداریم.
وی در پایان اذعان داشت: چرخه مبارزه با فساد با قدرت هرچه تمام‌تر کار خود را ادامه خواهد داد و هر کس ناهماهنگ در این چرخه باشد از عرصه بیرون خواهد رفت.
در این مراسم سعید دهقان به عنوان نخستین مدیر کل بازرسی استان البرز معرفی شد.
دهقان بیش از این سه سال مدیرکل بازرسی استان چهار محال بختیاری بوده است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول