اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بازرسی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

برگزاری دوره‌های آموزشی سلامت اداری در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل بازرسی چهارمحال و بختیاری از برگزاری دوره‎های آموزشی سلامت اداری در سطح دستگاه‌های این استان خبر داد.

برگزاری دوره‌های آموزشی سلامت اداری در چهارمحال و بختیاری
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ناجی سبحانی عصر امروز در همایش ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد در سال جهاد اقتصادی در این استان، اظهار داشت: شورای دستگاه نظارتی کشور با فرمان مقام معظم رهبری از سال 88 فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی افزود: بررسی آسیب‌‎ها و چالش‌ها در اجرای طرح‌های گردشگری، نحوه واگذاری اراضی به سرمایه‌گذاران طرح‌های گردشگری در استان، ایجاد کارگروه‌های عمران، سیاسی، امنیتی و سلامت اداری، برگزاری دوره‌های آموزشی برای مسئولان و کارکنان دستگاه اجرایی استان از جمله اقدامات این شورا به‌شمار می‎رود.
سبحانی نظارت بر دستگاه‌های اجرایی را در ارتقای بهره‌وری کشور موثر برشمرد و گفت: ضرورت آموزش در عصر حاضر و عصر ارتباطات و نیاز کارکنان به آموزش برای اصلاح و ارتقای سازمان اداری و پویایی و تحول در ادارات خدمت رسان باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.
مدیرکل بازرسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اعضای شورای نظارتی این استان، گفت: مدیران کل بازرسی، اطلاعات، دیوان محاسبات و دادستان چهارمحال و بختیاری عضو شورای نظارتی هستند که وظیفه آنها نظارت بازرسی و حسابرسی بر تمام یا بخشی از فعالیت‌های دستگاه‌‎های اجرایی و تعیین سیاست‌ها، خط مشی و تصویب سند راهبردی و برنامه اجرایی است.
سبحانی ادامه داد: این شورا آمادگی لازم را برای برگزاری دوره‌‎های آموزشی در دستگاه‌های آموزشی این استان به‌منظور ارتقای سلامت ادارات دارد.
وی بر ضرورت مبارزه با پدیده مخرب فساد اداری تأکید کرد و گفت: از ابتدای تاریخ بشر، افرادی برای کسب منافع بیشتر به تطمیع و تهدید دیگران پرداختند و از نفوذ صاحبان قدرت برای خود و دیگران استفاده کردند.
سبحانی مبارزه با فساد را وظیفه‌ای خطیر برشمرد و افزود:  فساد یک پدیده پیچیده سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است که با توجه به آمارهای جهانی گریبانگیر همه کشورها کم یا زیاد است.
رئیس شورای دستگاه‌های نظارتی چهارمحال و بختیاری کاهش رشد اقتصادی، تضعیف نهادهای اجتماعی و ایجاد تنزل در ثبات سیاسی را از جمله اثرات مخرب فساد برشمرد.
وی گفت: ایجاد تحول در نظام اداری و نیل به یک نظام صحیح همواره از اهداف مورد تاکید دولت پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده و در همین راستا برنامه ریزی‌ها و اقدامات وسیعی برای تحقق اهداف اصلاحات اداری به عمل آمده است.
همایش ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد در سال جهاد اقتصادی با حضور مدیر مبارزه با پولشویی و کلاهبرداری‌های مالی سازمان بازرسی، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و برخی از مدیران استان در شهرکرد برگزار شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول