اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خبر داد

تعزیر 53 میلیاردی متخلفان صنفی در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از تعزیر 53 میلیاردی متخلفان صنفی در مازندران خبر داد.

تعزیر 53 میلیاردی متخلفان صنفی در مازندران

مهدی عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در این مدت بیش از 37 هزار و 500 فقره پرونده به شعب تعزیرات حکومتی ارجاع که با رسیدگی فوری و بدون اطاله دادرسی متخلفان در بخش‌های مختلف کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق به مبلغ 53 میلیارد و 112 میلیون و 429 هزار ریال جزای نقدی محکوم شدند.  

عباسی تصریح کرد: بیشترین تخلفات در این پرونده‌ها مربوط به عدم درج قیمت و عدم نصب نرخ‌نامه با 14 هزار و 307 فقره، گرانفروشی 13 هزار و 534 فقره و عدم صدور فاکتور با یک هزار و 36 فقره، عدم رعایت ضوابط بهداشت محیطی با یک هزار و 775 فقره و تقلب و کم فروشی با 554 و 513 فقره در مراتب بعدی قرار دارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران همچنین گفت: کمترین تخلف مربوط به عدم اعلام موجودی، بکار بردن مواد اولیه غیرمجاز و نداشتن پروانه بهره‌برداری که هر کدام با یک فقره بود.

این مقام قضایی مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه از ابتدای سال گذشته رسیدگی به تخلفات نانوایی‌ها به تعزیرات حکومتی محول شده در این مدت بیش از یک هزار و 240 فقره پرونده وارد شعب تعزیرات حکومتی شده که از این تعداد یک‌هزار و 211 فقره آن مختومه و متخلفان به مبلغ 788 میلیون و 832 هزار ریال جزای نقدی محکوم شدند.

وی درباره تخلفات این بخش گفت: کم فروشی و عدم رعایت ضوابط بهداشت محیطی به ترتیب با  439 و 319 فقره بیشترین تخلف و عرضه خارج از شبکه  و اخفا و امتناع از عرضه کالا هر کدام با یک فقره کمترین تخلف در این پرونده‌ها بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: در بخش قاچاق کالا در سطح عرضه در واحدهای صنفی یک هزار و 568 فقره پرونده تخلف عرضه و فروش کالای قاچاق سیگار و تنباکو به شعب تعزیرات حکومتی ارسال که از این تعداد یک هزار و 729 فقره آن مختومه و متخلفان به جزای نقدی به مبلغ یک میلیارد و 601 میلیون و 907 هزار ریال جزای نقدی محکوم شدند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول