اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعزیرات حکومتی دشتی:

417 پرونده تعزیراتی در دشتی رسیدگی شد

خبرگزاری فارس: رئیس تعزیرات حکومتی دشتی گفت: در سال 90 در بحث صنفی 426 پرونده در تعزیرات حکومتی دشتی تشکیل شده است و تاکنون به 417 پرونده رسیدگی شده است.

417 پرونده تعزیراتی در دشتی رسیدگی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، مرتضی کللی خورموجی عصر امروز در جلسه تعزیرات حکومتی دشتی اظهار داشت: خداوند را شاکریم که نعمت خدمتگزاری به مردم شریفی به ما داده که همواره پیرو ولایت بوده و هستند و خواهند بود.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان دشتی گفت: مسئولیت و صلاحیت سازمان تعزیرات حکومتی رسیدگی به تمام تخلفات اقتصادی و رسیدگی به تخلفات صنفی، بهداشتی، درمانی، عرصه خارج از شبکه قاچاق کالا و ارز و اعلام آمادگی برای دریافت گزارشات تخلفات احتمالی و تسریع در رسیدگی به آن‌ها به‌ویژه در ایام پایانی سال و حساسیت بازار در این برهه زمانی است.

وی یادآور شد: در سال 90 در بحث صنفی 426 پرونده در تعزیرات حکومتی دشتی تشکیل شده است و تاکنون به 417 پرونده رسیدگی شده که در این زمینه متخلفان مبلغ 176میلیون و 226 هزار و 810 ریال محکوم شده‌اند.

کللی خورموجی گفت: در سال جاری فقط در بحث بهداشت از 81 پرونده‌ای که در تعزیرات حکومتی تشکیل شد به 79 پرونده آن رسیدگی شده است.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان دشتی در زمینه تخلفات احتمالی سرقت اطلاعاتی از دستگاه‌های پرداخت و کم فروشی در پهنای باند اینترنت و ورود سکه‌های تقلبی چینی هشدار داد.

وی در ارتباط با تخلفات نانوایی‌ها اعم از کیفیت نان، آرد و عدم برخورد مناسب با مردم یادآور شد: با هماهنگی اداره صنعت، معدن و تجارت و کمیسیون آرد و نان فرمانداری، درصورت بروز تخلف گزارشات را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی دشتی ارسال تا در اسرع وقت به آن‌ها رسیدی شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول