اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

46 واحد صنفی متخلف به تعزیرات معرفی شدند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوثر گفت: از ابتدای اجرای طرح نظارتی بر اصناف، 46 واحد صنفی متخلف در این شهرستان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

46 واحد صنفی متخلف به تعزیرات معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سعدالله رئیس‌ساداتی در جلسه ستاد تنظیم بازار در شهرستان کوثر اظهار داشت: در 25 روز گذشته مأموران بازرسی و کنترل بازار با سرکشی 410 واحد صنفی با اصناف متخلف برخورد کرده و تذکرات لازم اصلاحی را انجام دادند.

وی تصریح کرد: تمرکز بیشتر بازرسی‌ها در این ایام به مواد غذایی، پروتئینی، میوه و شیرینی و مایحتاج ضروری مردم معطوف است که تلاش می‌کنیم با جلوگیری از افزایش قیمت غیرمنطقی ساماندهی بازار را شاهد بوده و از آشفتگی‌ها جلوگیری کنیم.

رئیس‌ساداتی از توزیع میوه و دیگر مایحتاج ضروری مردم به نرخ مصوب خبر داد و خاطر نشان کرد: در دو روز پایانی سال قرار است برنج، روغن، قند و شکر، مرغ و گوشت قرمز به نرخ مصوب و با هدف تنظیم بازار بین اهالی توزیع شود.

این مسئول همچنین از رسیدگی یک روزه به پرونده‌های متخلفان صنفی در تعزیرات حکومتی کوثر خبر داد و اضافه کرد: نقش فعال اتحادیه‌های صنفی و شکل‌گیری مجمع امور صنفی سبب شده تا تخلفات به حداقل برسد.

* توزیع 95 تن میوه شب عید در کوثر

وی در ادامه سخنان خود از همکاری اتحادیه صنفی در توزیع 95 تن میوه در روزهای عید قدردانی کرد و گفت:‌ قیمت تعیین شده برای هر کیلو پرتقال درجه یک، یک هزار و 50 تومان و سیب قرمز نیز یک هزار و 350 تومان است که همه فروشندگان عمده و خرده موظف هستند این قیمت را مد نظر داشته باشند.

به گزارش فارس، فرماندار کوثر گفت: با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت کالاهای ضروری مردم در این ایام کار توزیع گوشت مرغ و قرمز منجمد نیز شروع شده است.

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان کوثر افزود: شهروندان می‌توانند مرغ منجمد را به ازای هر کیلو سه هزار و 150 تومان و گوشت منجمد را نیز هر کیلو شش هزار تومان از اماکن تعیین شده تهیه کنند.

وی در پایان از توزیع برنج، روغن و شکر به قیمت مصوب خبر داد و تصریح کرد: در کنار تأمین کالاها و ارزاق عمومی مورد نیاز مردم در ایام عید گروه‌های بازرسی مشترک نیز شکل گرفته و با گران‌فروشان و متخلفان برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/ن۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول