اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل برق منطقه‏ای سمنان:

افزایش نشاط در کارکنان موجب تعالی سازمانی می‏شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت برق منطقه‏ای سمنان گفت: افزایش نشاط در کارکنان، موجب تعالی سازمانی می‏شود و باید به آن توجه کرد.

افزایش نشاط در کارکنان موجب تعالی سازمانی می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حسن مسلمی ظهر امروز به همراه جمعی از معاونان و مدیران شرکت برق منطقه‏ای سمنان با کارکنان امور انتقال شرق معاونت بهره‏برداری در شهرهای دامغان و شاهرود دیدار کرد.

مسلمی در این دیدارها با اظهار تشکر از زحمات کارکنان شرکت برق منطقه‏ای سمنان در سال گذشته، بر تلاش مضاعف آنان در تحقق کامل شعار امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" نام‌گذاری شده است، تأکید کرد.

وی وجود نیروهای جوان و کارآمد را از عوامل افزایش موفقیت این شرکت دانست و افزود: نشاط و شادابی کارکنان، در افزایش توان و کیفیت کاری آنان مؤثر بوده و موجب رشد و تعالی سازمان می‏شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‏ای سمنان با اشاره به موفقیت‏های شرکت برق منطقه‏ای سمنان در سال گذشته اظهار کرد: صنعت برق استان سمنان شرایط مناسبی را در بخش انرژی برق برای رشد و توسعه استان سمنان فراهم آورده است.

هم‌چنین در این دیدار حمیدرضا ترحمی، معاون بهره‏برداری شرکت برق منطقه‏ای سمنان برگزاری دوره‏های آموزشی هدفمند را از اولویت‏های مهم این معاونت در سال جاری برشمرد.

وی افزود: وجود نیروهای متعهد و فنی پشتوانه خوبی در پیمودن اهداف عالی صنعت برق است.

در این دیدارها، کارکنان امور انتقال شرق در شهرستان‏های دامغان و شاهرود ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیریت، معاونان و مدیران شرکت برق منطقه‏ای سمنان، سؤال‏ها و پیشنهادهای خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول