اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان:

امکان حضور سرمایه‏گذاران در سمنان فراهم شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سمنان گفت: با ایجاد زیرساخت‏های لازم در بخش انرژی برق در سمنان، امکان حضور سرمایه‏گذاران فراهم شده است.

امکان حضور سرمایه‏گذاران در سمنان فراهم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آقامحمد همتیان پیش از ظهر امروز در جمع مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت برق منطقه‏ای سمنان، ضمن قدردانی از تلاش‏های مدیریت و کارکنان شرکت برق منطقه‏ای سمنان گفت: مسئولیت‏پذیری مجموعه صنعت برق در سمنان و تلاش‏های بی‏وقفه آنان، موجب دل‌گرمی مسئولان بوده و دغدغه‏ها را در این بخش به حداقل رسانده است.

فرماندار شهرستان سمنان اقدامات صورت گرفته صنعت برق در شهرستان سمنان را مایه افتخار و مباهات برشمرد.

همتیان گفت: ایجاد زیرساخت‏های لازم در بخش انرژی برق در شهرستان سمنان، بستر لازم را برای سرمایه‏گذاری در  بخش‏های مختلف تولیدی، صنعتی و کشاورزی فراهم آورده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‏ای سمنان نیز با اشاره به نقش استان سمنان در تبادل انرژی برق در کشور اظهار کرد: شبکه خطوط انتقال برق در سطح استان، نقش ترانزیتی تبادل انرژی برق از استان‏های خراسان و گلستان را به شبکه سراسری ایفا می‏کند.

حسن مسلمی با تأکید بر اهمیت سلامت شبکه خطوط فشار قوی استان سمنان افزود: شرکت برق منطقه‏ای سمنان نسبت به افزایش ضریب اطمینان و سلامت شبکه خطوط خود در استان، توجه ویژه‏ای داشته و با برنامه‏ریزی مناسب در حفظ و نگه‌داری بهینه آن تلاش می‏کند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول