اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان خبر داد

راه‏اندازی مرکز خدمات تخصصی معماری و عمران در سمنان

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان گفت: در صورت تأمین به موقع اعتبارات در پایان نیمه نخست امسال، مرکز خدمات تخصصی معماری و عمران پژوهشکده کویر سمنان راه‏اندازی می‏شود.

راه‏اندازی مرکز خدمات تخصصی معماری و عمران در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، واحد عبداللهیان ظهر امروز در دیدار با معاون پشتیبانی جهاد دانشگاهی و استاندار سمنان بیان کرد: استانداری سمنان تاکنون همراهی خوبی با جهاد دانشگاهی داشته است.

وی گفت: در صورت تأمین به ‏موقع اعتبارات، پیش‏بینی می‏شود تا در شش ماهه نخست امسال، مرحله اول مرکز مطالعات کویر و مرکز خدمات تخصصی معماری و عمران جهاد دانشگاهی که یکی از 12 گروه تخصصی پژوهشکده کویر است، با حضور مسئولان ارشد کشوری و استاندار سمنان راه‏اندازی می‏شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان با بیان اینکه جهاد دانشگاهی تاکنون 600 میلیون تومان برای ساخت این پژوهشکده هزینه کرده است، اضافه کرد: این رقم بیش از تعهد جهاد دانشگاهی بوده و همین حکایت از اشتیاق مجموعه جهاد و مسؤلان ارشد جهاد دانشگاهی برای به سرانجام رساندن سه مصوبه سفر دولت به استان سمنان دارد.

وی با بیان اینکه به زودی کار ساخت پژوهشکده مطالعات علوم سلولی - مولکولی (رویان) آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: براساس برنامه‏ریزی انجام گرفته تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری، مناقصه انتخاب پیمانکار این پژوهشکده برگزار و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

عبداللهیان هم‌چنین با اشاره به تحویل زمین اختصاص یافته به پژوهشکده گیاهان دارویی در شاهرود گفت: مرحله نخست این طرح نیز در صورت تأمین آب مورد نیاز و رفع مشکلات مالی آن در سال جاری کلید خواهد خورد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول