اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و ترابری سوادکوه خبر داد

اجرای 40 میلیارد ریال پروژه عمرانی راه‌سازی در سوادکوه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری سوادکوه از اجرای 40 میلیارد ریال پروژه عمرانی راه‌سازی در سوادکوه خبر داد.

اجرای 40 میلیارد ریال پروژه عمرانی راه‌سازی در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، شیروان مظلومی صبح امروز در بازدید از پروژه‌های راه روستایی سوادکوه با اشاره به این مطلب که نگهداری و تعمیر راه‌های شهری و روستایی از وظایف مهم و همیشگی اداره راه و ترابری است، گفت: 20 پروژه برای سال 90 و 91 راه و ترابری شهرستان سوادکوه تعریف شده که در اولویت اجرایی اداره راه و ترابری شهرستان سوادکوه قرار دارد.

رئیس اداره راه و ترابری شهرستان سوادکوه از ارزش 40 میلیارد ریالی این پروژه‌ها خبر داد و گفت: پروژه‌های 20گانه سوادکوه در حوزه نگهداری جاده و راه روستایی است.

وی با بیان این مطلب که بیش از 100 کیلومتر از جاده ترانزیتی تهران – شمال در محور سوادکوه قرار دارد، عنوان کرد: حجم بالای ماشین و مسافر در ایام مختلف سال موجب می‌شود تا هزینه‌ها و تلاش قابل توجهی برای نگهداری مسیرهای مواصلاتی انجام شود.

مظلومی از تعیین پیمانکار برای پروژه‌های نگهداری جاده و راه روستایی خبر داد و افزود: هزینه‌های نگهداری و راه‌های روستایی از اعتبارات ملی و استانی تنظیم شده است.

رئیس اداره راه و ترابری شهرستان با اشاره به شرایط طبیعی و جغرافیایی و بارش برف و باران سنگین در مقاطع زمانی گوناگون در این شهرستان متذکر شد: شرایط جوی از موانع اقدامات مختلف نگهداری از جاده‌ها و انجام پروژه‌ها در ایام سال است.

وی راه روستایی در سوادکوه را از مهم‌ترین حوزه‌های کاری این اداره ذکر کرد و اذعان داشت: گستردگی جغرافیایی و پراکندگی جمعیتی از مواردی است که باید در مدیریت هزینه‌های راه و ترابری سوادکوه مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول