اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال ‌جاری

200 طرح عمرانی در بروجن بهره‌برداری می‎شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بروجن گفت: تا پایان سال ‌‎جاری 200 طرح عمرانی در این شهرستان تکمیل و به‌بهره‌برداری می‌‌رسد.

200 طرح عمرانی در بروجن بهره‌برداری می‎شود

فتاح کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در حال حاضر 325 طرح در بخش‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، کشاورزی، فرهنگی و آموزشی، صنعت، خدمات و گردشگری در این شهرستان در دست اجرا است که به ‌طور میانگین طرح‌های در دست اجرا افزون بر 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی از جذب 75 درصدی اعتبارات سال گذشته این شهرستان خبر داد و گفت: از مجموع 106 میلیارد ریال اعتبارات سال گذشته این شهرستان 78 میلیارد ریال اعتبار اختصاص و هزینه شده است.

کرمی با بیان اینکه تا پایان سال‌ جاری 200 طرح در این شهرستان تکمیل و به بهره‌برداری می‎رسد، گفت: تکمیل و بهره‌برداری از این تعداد طرح عمرانی نیازمند 500 میلیارد ریال اعتبار است.

فرماندار شهرستان بروجن خاطرنشان کرد: با توجه به تلاش در راستای تحقق شعار سال ‌جاری تلاش می‎شود تا درصد جذب اعتبارات سال ‌جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش یابد.

وی با اشاره به طرح‌های در دست اجرای این شهرستان، گفت: احداث مرکز بهداشتی درمانی، احداث ساختمان‌های اداری، احداث استخرهای شنا، احداث کانال‌های آبرسانی و تأمین آب شرب، احداث فرهنگ‌سرا و اورژانس از جمله طرح‌های در دست اجرا در این شهرستان محسوب می‌شود.

کرمی در ادامه با اشاره به شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، گفت: بدون تردید تولید ملی نیازمند عزم همگانی و استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی‌های استان است.

وی شهرستان بروجن را دارای قابلیت‌ها و توانمندی‌های فراوان با مردمانی سختکوش و تلاشگر خواند و افزود: تلاش‌های فراوانی در این منطقه صورت گرفته است، اما سعی ما بر این است با تامین اعتبار نسبت به رفع معضلات باقی‌مانده اقدام کنیم.

کرمی با تأکید بر اینکه حمایت از تولیدکنندگان داخلی باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد تا شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی باشیم، گفت: بدون تردید فرهنگ‌سازی در حمایت از تولید ملی امر مهم و ارزشمندی است و از متولیان فرهنگی و رسانه‌ها انتظار داریم در این عرصه ورود کنند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول