اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 4 میلیارد ریال‌

عمران بخش گلستان سیرجان آغاز شد

خبرگزاری فارس: با تخصیص 4 میلیارد ریال به اجرای طرح‌های عمرانی بخش گلستان سیرجان، عملیات اجرایی طرح‌های هادی و ساخت سالن ورزشی این بخش از ابتدای ‌سال جاری آغاز شده است.

عمران بخش گلستان سیرجان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، محمود پورشاه‌آبادی بخشدار گلستان ظهر امروز در بازدید فرماندار سیرجان از عملیات اجرایی عمرانی اظهار داشت: با تخصیص 4 میلیارد ریال به اجرای طرح‌های عمرانی بخش گلستان سیرجان، عملیات اجرایی طرح‌های هادی و ساخت سالن ورزشی این بخش از ابتدای ‌سال جاری آغاز شده است.

وی بیان داشت: این اعتبار که از محل اعتبارات استانی‌، دهیاری‌ها و بنیاد مسکن تخصیص یافته است در اجرای طرح هادی روستای ایزدآباد با هزینه 2 میلیارد و 300 میلیون ریال برای طرح هادی این روستا با جمعیت 2 هزار و 500 ‌نفر است.

پورشاه‌آبادی افزود: با اعتبار یک میلیارد و 100 میلیون ریال‌ نیز سالن ورزشی جوانان این روستا به مساحت ‌یک هزار و 100 متر ‌مربع در حال انجام است.

بخشدار گلستان گفت: این بخش شامل 14 هزار نفر جمعیت با 35 روستای بالای 20 خانوار است که 90 درصد مردم آن به کشاورزی و دامپروری مشغول هستند.

وی عنوان کرد: خشکسالی‌های مستمر به بخش کشاورزی و دامپروری بخش گلستان سیرجان 60 درصد خسارت وارد کرده است.

پورشاه‌آبادی نبود راه مناسب روستایی به مرکز بخش، عدم گازرسانی به روستاها ‌و کمبود اعتبارات ورزشی با توجه به جمعیت جوان این بخش را از مشکلات  بخش گلستان برشمرد و از مسئولان استانی و شهرستان برای رفع مشکلات استمداد کرد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول