اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه محمودآباد:

مسئولان به فکر نظارت در بازار باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه محمودآباد در نخستین جلسه شورای اداری گفت: باید مسئولان فکری برای کنترل و نظارت بازار داشته باشند.

مسئولان به فکر نظارت در بازار باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، حجت‌الاسلام عبدالله اسماعیلی صبح امروز در نخستین جلسه شورای اداری محمودآباد با بیان اینکه انقلاب اسلامی در مسیر حقیقی خود قرار دارد، افزود: امروز به چالش کشیدن کشور بی‌نتیجه است و با همه فتنه‌انگیزی‌ها، دشمنان نظام و انقلاب نمی‌توانند اعتقادات عموم جامعه را سست کنند.

اسماعیلی تصریح کرد: پایبندی به مسائل الهی، ایمانی و اسلامی مهم‌ترین اهداف دشمن است که البته برخی از این خاکریزها نیز از سوی آنها به مخاطره کشیده شده است.

وی ادامه داد: امروز دشمن با بسیج امکانات در فضای مجازی ورود پیدا کرده و اقدامات ما در این بین خیلی تاثیرگذار نبوده و باید مسئولان در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بیشتر توجه داشته باشند.

امام جمعه محمودآباد با اشاره به مطرح‌شدن رابطه ایران و آمریکا از سوی برخی از افراد در داخل کشور خاطرنشان کرد: این بحث‌ها به نظر از پیش طراحی شده و مشکوک بوده و نشان می‌دهد رایزنی‌ها و فتنه‌گری‌هایی در داخل در حال شکل‌گیری است و همگان باید بدانند که فصل‌الخطاب مقام معظم رهبری است و معظم‌له بهترین تعیین‌کننده آینده رابطه ما با آمریکا است.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود بدحجابی و ضعف فرهنگی جامعه را تاسف‌بار دانست و گفت: برخی مسئولان فرهنگی جامعه در این مقوله کم‌کاری می‌کنند و باید فکر اساسی در این زمینه کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان محمودآباد با اشاره به فتنه‌گری‌های سیاسی داخل کشور به ویژه در سال 88 بیان داشت: در مباحث سیاسی اگر رهبری انقلاب ورود پیدا نمی‌کردند قطعا انقلابی تازه در کشور صورت می‌گرفت و جامعه به انحراف کشیده می‌شد.

امام جمعه محمودآباد در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به پیام نوروزی رهبر فرزانه انقلاب و سخنان معظم‌له در حرم رضوی تصریح کرد: ایشان سال 90 را برخلاف ادعای برخی از افراد و صاحب‌نظران، سال پیروزی دانستند و اجرای هدفمند‌کردن یارانه‌ها را از بزرگ‌ترین موفقیت‌ها و قله‌های پیروزی دولت عنوان کرد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: تولید بنزین داخلی که امروز دنیا و مدعیان قدرت و سلطه را به چالش کشانده نیز از کارهای خوب دولت و مجموعه نظام بوده است.

وی اضافه کرد: سال 91 نیز که با پیام رهبر به منزله قدرت‌بخشی به تولید داخلی و سرمایه‌گذاری درون کشور است باید همچون چراغ راه برای کارگزاران نظام باشد و به عقیده ما سرمایه انسانی مهم‌ترین، بزرگ‌ترین و تاثیرگذارترین سرمایه کشور است که باید مورد توجه مسئولان قرا بگیرد.

امام جمعه محمودآباد با بیان اینکه سرمایه بزرگ کشور در واقع مردم ما هستند، ابراز داشت: مردم در راهپیمایی‌ها و انتخابات و در همه دشواری‌ها پای آرمان‌های نظام، انقلاب، امام، رهبری و شهدا ایستاده‌اند و باید مسئولان قدردان آنها باشند چرا که شأنی بالاتر از خدمتگزاری به ملت برای مسئولان وجود ندارد.

این مسئول افزود: تفاوت قیمت‌ها در بازار محمودآباد و شهرهای دیگر مازندران نشان از این دارد که نظارت و بازرسی کافی در این شهر وجود ندارد و این یعنی ضعف در دستگاه مربوطه وجود دارد.

اسماعیلی با بیان اینکه توقع مردم که ولی‌نعمتان ما هستند به جا است، ادامه داد: باید از انصاف بازاریان متعهد و مومن شهرستان تقدیر کرد، ولی اگر جلوی برخی از افرادی که آرامش جامعه را دچار خدشه می‌کنند گرفته نشود آنگاه نارضایتی تمام جامعه را در برمی‌گیرد.

وی خطاب به مسئولان دستگاه‌های اجرایی محمودآباد ابراز داشت: در سال حمایت از کار و سرمایه ایرانی نباید فرمانداری به تنهایی کارها را انجام دهد و باید همه مدیران با همدلی و تعامل از کار و سرمایه‌گذاری داخلی حمایت کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان محمودآباد شهرداری و شورای شهر را به تلاش بیشترین در بهبود وضعیت عمرانی و مبلمان شهری توصیه کرد و از جهاد کشاورزی نیز خواست درباره رفع مشکل آب زراعی کشاورزان اقدامات موثر انجام دهد.

امام جمعه محمودآباد در پایان از همه مدیران خواست با نگاهی دلسوزانه به مردم، خدمت خالصانه و جدیت در کار را سرلوحه قرار دهند تا مسئولیت خود را به درستی انجام داده باشند.

انتهای پیام/ن10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول