اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرری:

مکتب اسلام در دنیا فراگیر شده است / گرانی موضوع جدی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرری با اشاره به روی آوردن مردم جهان به مکتب اسلام گفت: امروز مکتب اسلام در دنیا فراگیر شده است.

مکتب اسلام در دنیا فراگیر شده است / گرانی موضوع جدی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه شهرری پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به رشد معنویت در دنیا گفت: امروز به فضل خدا مردم دنیا به سمت اسلام، قرآن و مذهب تشیع روی آورده‌اند و مکتب اسلام فراگیر شده است.

امام جمعه شهرری افزود: پرتیراژترین کتابی که طی سال گذشته در اروپا و غرب منتشر شده است، ترجمه قرآن کریم بوده است.

وی در ادامه با اشاره به حوادث شیرینی که طی سال 90 به‌وقوع پیوست، عنوان کرد: بیداری اسلامی و روی آوردن مردم دنیا به مکتب اسلام از حوادث شیرین سال 90 بود.

حجت‌الاسلام شاهچراغی ضعیف و ذلیل شدن رژیم صهیونیستی را از دیگر اتفاقات سال 90 در عرصه بین‌الملل دانست.

امام جمعه شهرری همچنین به وقایع داخلی در سال 90 نیز اشاره کرد و گفت: در سال 90 شاهد حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بودیم و ملت ایران حماسه‌ای جاودان خلق کردند که در سخن قابل وصف نیست.

وی در ادامه بیان داشت: علی‌رغم هجمه‌های شدید دشمن برای کاهش حضور مردم در انتخابات، مردم با حضور حماسی خود پای صندوق‌های رای دشمنان نظام را مایوس کرده و توطئه آنها را نقش بر آب کردند.

حجت‌الاسلام شاهچراغی تاکید کرد: همانگونه که ملت غیور ایران اسلامی با حضور پرشور خود در 12 اسفند حماسه آفریدند با حضور پرشور خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر سیلی محکمی بر دهان دشمنان قسم‌ خورده ایران اسلامی می‌زنند.

امام جمعه شهرری با اشاره به رای ریزی توام با استدلال مردم در انتخابات مجلس تاکید کرد: مردم با شناخت و آگاهی به صورت هوشمندانه در صحنه انتخابات حضور یافتند.

وی در ادامه پنج اصل را در تحقق این مهم موثر دانست و تاکید کرد: صبر و استقامت مردم در برابر سختی‌ها، ایستادگی پای ارزش‌ها، وحدت و تبعیت از رهبری پنج اصل پیشرفت انقلاب اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام شاهچراغی خاطرنشان کرد: در کنار تلخی‌هایی که است مردم با همه سختی‌ها کنار می‌آیند و توقع دارند مسئولان نیز برای رفع مشکلات آنها به‌ویژه گرانی کار کنند.

امام جمعه شهرری در حالی که سخنانش با تکبیرهای مکرر نمازگزاران مورد تائید قرار می‌گرفت، گرانی را یک موضوع جدی دانست و تصریح کرد: مردم در همه شرایط پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند و از مسئولان خدوم انقلاب اسلامی نیز انتظار دارند مشکل گرانی را حل کنند.

این گزارش حاکی است، مرتضی تمدن استاندار تهران، میرحسین باقرنژاد فرماندار شهرستان ری، مجتبی عبداللهی شهردار سابق منطقه 20 و معاون خدمات شهری شهرداری تهران به همراه جمعی از مسئولان دوشادوش مردم در فریضه عبادی‌ـ سیاسی نماز جمعه حضور داشتند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول