اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش:

بسیاری از دستورات اسلام در راستای تامین سلامت و رفاه انسان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبپخش گفت: بسیاری از دستورات اسلام در راستای تامین سلامت و رفاه انسان است.

بسیاری از دستورات اسلام در راستای تامین سلامت و رفاه انسان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش حجت‌الاسلام خداداد رضایی صبح امروز در بازدید از مدارس آبپخش به مناسبت هفته بهداشت اظهار داشت: دین مبین اسلامی دینی جامع و کامل است و به تمامی ابعاد زندگی انسان اندیشیده و هیچ چیزی را از قلم نینداخته است.

امام جمعه آبپخش خاطر نشان کرد: مسئله بهداشت یکی از مهم‌ترین مسائل اجتماعی است که تمامی افراد، اقشار و آحاد جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد و تمامی مردم از فواید آن بهره‌مند می‌شوند.

رضایی رعایت بهداشت را ضامن سلامت جامعه دانست و بیان داشت: تمامی افراد باید خود را ملزم به رعایت نکات بهداشتی بدانند و از این طریق سلامت خود و سایرین را تامین کنند.

وی حضرت محمد (ص) را الگو و اسوه رعایت بهداشت معرفی کرد و بیان داشت: پیامبر اکرم (ص) همواره بر رعایت بهداشت تاکید داشته‌اند و مسلمانان را به رعایت بهداشت دعوت می‌فرمودند.

امام جمعه آبپخش عنوان کرد: بسیاری از دستورات اسلام در راستای تامین سلامت و رفاه انسان است و در واقع اسلام بیش از سایر ادیان به بهداشت فردی و اجتماعی اهمیت می‌دهد.

رضایی یادآور شد:‌ استفاده از رژیم غذایی سالم و بهره‌گیری از آداب غذایی سالم از مسائل مهمی است که در تامین سلامت افراد تاثیرگذار است.

وی افزود:‌ استفاده از سبزیجات و میوه‌های تازه، رعایت بهداشت در محیط‌های خصوصی و عمومی و رعایت بهداشت دهان و دندان از مهم‌ترین مسائلی است که در ارتقاء سلامتی افراد اثرگذار است.

امام جمعه آبپخش تاکید کرد: فعالیت فرهنگی در تمامی مسائل اجتماعی تاثیرگذار است و با بهره‌گیری از مسائل فرهنگی می‌توان اقدامات ارزنده‌ای در حوزه بهداشت برداشت و مسئولان مربوطه باید توجه به این مهم را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول