اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر خبر داد

اعزام تیم‌های سلامت به روستاهای دیر

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: به مناسبت هفته سلامت تیم‌های سلامت به روستاهای شهرستان دیر اعزام می‌شود.

اعزام تیم‌های سلامت به روستاهای دیر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حسن فخرایی صبح امروز در نشست بررسی برنامه‌های هفته سلامت اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی برای هفته سلامت در دیر در نظر گرفته شده و پرسنل شبکه بهداشت و درمان نیز با تلاش خود زمینه برگزاری باشکوه این برنامه‌ها را فراهم کرده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیر گفت: توزیع بروشور، تراکت و پمفلت‌های مربوط به بیماری‌ها، از برنامه‌های این هفته در ایستگاه‌های سلامت است که کاردانان و کارشناسان مستقر در این ایستگاه‌ها در ارتباط با بیماری‌ها و راه‌های انتقال و پیشگیری به صورت چهره به چهره به مراجعه‌کنندگان آموزش‌های لازم ارائه می‌دهند.

وی افزود: عمده موضوعات مربوط به تراکت‌های آموزشی در زمینه راه‌های افزایش طول عمر و زندگی سالم با مضمون سلامت و سالمندی است.

فخرایی اضافه کرد: در تمام روزهای هفته سلامت با همکاری کاردانان و کارشناسان واحد مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشتی درمانی حضرت مهدی « عج »، غربالگری جسمی رایگان نیز برای شهروندان صورت می‌گیرد که در این غربالگری، اندازه‌گیری وزن، قد و فشار خون انجام می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر خاطر نشان کرد: در این هفته برنامه‌های متنوع دیگری نیز انجام می‌شود که  اعزام تیم سلامت به روستاها متشکل از پزشک و کاردان بیماری‌ها، پیاده‌روی همگانی، برپایی سفره سلامت در مدارس شهرستان، برگزاری جشن سلامت، تشکیل کلاس‌های آموزشی، پخش تیزرهای بهداشتی، چاپ و نصب بنر با موضوع شعار امسال هفته سلامت، توزیع بیش از 3 هزار و 500 بروشور آموزش سلامت، اجرای مانور در ارتباط با سالمندی و حوادث و بلایا، دیدار با خانواده مسن‌ترین شهید شهرستان، انجام مشاوره رایگان در زمینه تغذیه و بهداشت روان و برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی از جمله این برنامه‌هاست.

فخرایی تصریح کرد: تا پایان هفته سلامت برنامه‌های دیگری نیز در دستور کار قرار دارد که حضور فرماندار شهرستان و مسئولان در مراکز بهداشتی درمانی و خانه‌های بهداشت و بازدید از وضعیت بهداشتی روستاها، تجهیزات خانه‌های بهداشت و دیدار مستقیم مسئولان با مردم از جمله این اقدامات است.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول