اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر پانزدهمین جشنواره‌‌ بین‌المللی قصه‌گویی:

کانون پرورش فکری از فعالیت‌های پژوهشی حمایت می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرهماهنگی امور استان‌ها و دبیر پانزدهمین جشنواره‌‌ بین‌المللی قصه‌گویی گفت: کانون از کار تحقیقاتی و پژوهشی در تمام زمینه‌ها ادبیات، قصه‌گویی و کتاب کودک و نوجوان حمایت می‌کند.

کانون پرورش فکری از فعالیت‌های پژوهشی حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه مرتضی حیدری عصر امروز در مراسم پایانی بخش جنبی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی اظهار داشت: توسعه و ترویج فرهنگ قصه و قصه‌گویی از اهداف برگزاری این جشنواره بود.

وی افزود: کانون، با سابقه 15 ساله در برگزاری جشنواره قصه‌گویی نقش بسیار سازنده و موثری در تعلیم و تربیت کودکان دارد و سیاست‌گذاران کانون برنامه‌ریزی کرده‌اند که قصه و قصه‌گویی را از مراکز کانون به جامعه انتقال دهند.

در ادامه این مراسم با حضور‌ سعید توتونچیان معاون اداری مالی کانون، سیدمجتبی صدر مشاور مدیرعامل در امور استان‌ها‌ و بهمن کاظمی مدیر آموزش و پژوهش بیانیه هیئت‌های داوری در بخش‌های مختلف خوانده شد و برگزیدگا‌ن معرفی شدند.

بر این اساس در بخش برگزیدگان پایان‌نامه‌، تالیف و ترجمه از محمدرضا یوسفی مولف برگزیده با کتاب قصه و قصه‌گویی، بهزاد یزدانی و مژگان عمادی با ترجمه کتاب قصه و قصه‌گویی و در بخش پایان‌نامه از فهیمه آدم‌زاده مربی فرهنگی استان اصفهان تقدیر شد.

در ادامه مریم آقاجانی از مازندران با قصه پسری به نام بانتو، مژگان هنرمند جوان از زنجان با قصه داستان دوستی و عفت‌السادات عمادی از مازندران با قصه کلاغ خبرچین به عنوان برگزیدگان بخش قصه‌‌های رادیویی معرفی شدند و هیئت داوران، معصومه محمدی از استان کرمانشاه و ژاله بحرینی مطلق از استان بوشهر را شایسته تقدیر دانست.

در بخش مقاله نیز مقاله‌ی اعظم ایزدی و مهدی وارث از کانون استان فارس با عنوان بررسی متون کهن و نوین قصه‌گویی با تاکید بر بررسی نقش ابزارها در جریان قصه‌گویی و منیره عابدی مربی کانون استان اصفهان با عنوان بررسی فلسفه قصه‌گویی برای کودکان به عنوان آثار برتر معرفی شدند.

در بخش مروج قصه‌گویی نیز از مصطفی رحماندوست به عنوان فعال در امر ترویج فرهنگ قصه و قصه‌گویی قدردانی شد.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی نهم بهمن با معرفی برترین‌های قصه‌گویی کار خود را به پایان رساند.

انتهای پیام/ش20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول