اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری مازندران خبر داد

افزایش اعتبار عمرانی کانون پرورش فکری مازندران

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران از افزایش اعتبار بخش‌های مالی و عمرانی کانون پرورش فکری مازندران خبر داد.

افزایش اعتبار عمرانی کانون پرورش فکری مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران، قاسم عزیززاده‌گرجی در گردهمایی خانوادگی کارکنان کانون پرورش فکری استان اظهار داشت: یکی از دستاوردهای کانون پرورش فکری در سال گذشته کسب رتبه نخست کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی کانون مازندران در بین 50 کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره‌های امام رضا (ع) در کشور است.

وی تصریح کرد: کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره نامه‌ای به امام رضا (ع) اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران رتبه دوم و کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره خوشنویسی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد توانست رتبه سوم را کسب کند.

عزیززاده‌گرجی بیان داشت: یکی دیگر از دستاوردهای کانون افزایش اعتبارات در بخش‌های مالی و عمرانی بوده است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران ایجاد نگرش مثبت مسئولان به کانون پرورش فکری را از دیگر موفقیت‌های مهم کانون مازندران عنوان کرد و افزود: این مهم با برنامه‌ها، فعالیت و انعکاس آن و نگاه مسئولان ارشد استان به این دستگاه فرهنگی محقق شد.

وی هدف از اجرای گردهمایی خانوادگی کارکنان کانون پرورش فکری استان را تقدیر از همسران و فرزندان کارکنان کانون دفتر استان برشمرد و بیان داشت: ایجاد همدلی بین کارکنان، آشنایی خانواده‌ها با فعالیت‌ها و محیط کار همسر یا والدینشان به تقویت و ارتقای کارآیی کارکنان منتهی می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: نگاه تحلیل‌گرانه به فعالیت‌های مراکز فرهنگی و هنری کانون یکی از مهم‌ترین رویکردهای نظارتی در سال جدید است.

عزیززاده‌گرجی با اشاره به اینکه رشد فعالیت‌های کانون در نگاه کیفی‌سازی فعالیت‌ها میسر می‌شود، گفت: رصد و تحلیل فعالیت‌های مراکز از روی نرم‌افزار و همچنین حضور در مراکز فرهنگی و هنری از برنامه‌هایی است که نسبت به سال‌های قبل با نگاه جدی‌تری در سال جدید مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ن۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول