اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور آشنایی با آثار کهن ایرانی

جشنواره لوح کهن در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم برگزار شد

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم گفت: جشنواره لوح کهن به منظور آشنایی کودکان با شخصیت‌های کهن و همچنین اشخاص منفی دوران انقلاب برگزار شد.

جشنواره لوح کهن در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم برگزار شد

محمد مخلصی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف در ایام فجر از سوی این کانون ابراز داشت: کانون اقدام به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه اعضا خود کرده است.

وی ادامه داد: برنامه «حوض خانه خورشید» که به مناسبت آغاز ایام الله فجر با حضور کودکان و اعضا مهدهای کودک و کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد، یکی از این برنامه‌هاست.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم عنوان داشت: در این برنامه کودکان با در دست داشتن گلدان‌‌های گل و تنگ‌های ماهی وارد بیت امام راحل شده و از نزدیک با محل زندگی بنیانگذار کبیر انقلاب آشنا شدند.

مخلصی تصریح کرد: کودکان گلدان‌های گل را به منظور قدرشناسی از امام خمینی(ره) به باغچه موجود در منزل ایشان و ماهی‌های قرمز را به نشان علاقه امام به کودکان به حوض خانه ایشان اهدا کردند.

وی افزود: برنامه جشنواره سرود، همایش ادبی «عطر گل محمدی»، جشنواره لوح کهن از دیگر برنامه‌هایی است که ویژه این ایام برگزار شد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم عنوان کرد: کودکان در جشنواره لوح کهن با استفاده از متون ادبی کهن ایران اسلامی با شخصیت‌های کهن و همچنین با اشخاص منفی دوران انقلاب از جمله شاه آشنا شدند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول