اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

25 هزار نفر اهالی اردبیل از مشهدالشهدای ایران بازدید کردند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: از مهر ماه سال گذشته تاکنون 25 هزار نفر از اهالی استان اردبیل در قالب کاروان راهیان نور از مشهدالشهدای ایران بازدید کردند.

25 هزار نفر اهالی اردبیل از مشهدالشهدای ایران بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار جلیل بابازاده عصر امروز در مراسم تجلیل از فعالان راهیان نور در اردبیل اظهار داشت: این کاروان‌ها در مدت سفر پنج تا یک هفته‌ای خود جوانان، نوجوانان و نسل‌های آینده انقلاب را با بهترین سرمایه‌های کشورمان که همان ایثار و شهادت است، آشنا کرده تا آنها راهیان صادق در تبعیت از ارزش‌های مکتبی و اسلامی باشند.

وی تصریح کرد: اغلب اعضای کاروان راهیان نور استان از منطقه عملیاتی اروندکنار که محل انجام عملیات والفجر هشت بوده، بازدید کردند و با هزاران شهید راه مکتب و وطن و خون و قیام تجدید بیعت کردند.

بابازاده با بیان این‌که عملیات والفجر هشت یکی از بزرگ‌ترین و پرافتخارترین عملیات‌های هشت سال جنگ تحمیلی بوده است، خاطر نشان کرد: در این عملیات که با رمز یا فاطمه‌الزهرا (س) برگزار شد، بهترین فرزندان این دیار در راه اسلام و انقلاب تقدیم شدند و امروز بعد از 24 سال از خاتمه جنگ حضور در این مناطق یادآور رشادت و جانفشانی‌های به یاد ماندنی است.

این مسئول با بیان این‌که در سهمیه کاروان راهیان نور استان دانش‌آموزان و دانشجویان سهم بسزایی داشتند، اضافه کرد: امسال در یک اقدام مناسب در فصل پاییز و زمستان عزیمت به این مناطق در قالب کاروان‌های جداگانه برادران و خواهران انجام شد و یک کاروان خانوادگی را نیز ترتیب دادیم تا علاقمندان بتوانند به همراه اعضای خانواده از مناطق غرورآفرین اروندکنار، شلمچه، طلاییه و فکه بازدید کنند.

وی در ادامه گفت:‌ در این حرکت تاریخی و ماندگار آن چه که بیشتر نمود و جلوه پیدا می‌کند شیفتگی جوانان به آموختن تعالیم دوران جنگ است که این خود بهترین سرمایه در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و رسیدن به خودباوری است که ثمره آن ایثار، شهادت و تبعیت از خون و جهاد و ایثار است.

به گزارش فارس، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تلاش نظام غرب را در به هم زدن مرزهای اعتقادی مستحکم و بارور جوانانمان را بیان کرد و ادامه داد: جوانان ما با بهره‌گیری از ابزار شایسته راهیان نور هجمه‌های دشمنان را خنثی کردند و خود با نور معرفت و تجلی ایمان بهترین درس را به دیگر هموطنان و نسل‌های آینده دادند.

بابازاده در ادامه سخنان خود فضای ایجاد شده در قالب کاروان راهیان نور را از مبدأ تا مقصد و بالعکس یک فضای مطلوب برای بیان ایثارگری، گذشت و رشادت نسل اول و دوم انقلاب توصیف کرد و افزود: ما کاروان راهیان نور را یک حرکت و تحرک فرهنگی می‌بینیم که می‌تواند کشورمان را از آسیب‌ها و تهدیدهای بی‌شمار مصون نگه دارد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول