اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

نسخه عزت‌بخش تولید ملی سلاح استکبار را ناکارآمد کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه جیرفت گفت: نسخه استقلال‌آفرین و عزت‌بخش تولید ملی از سوی مقام معظم رهبری سبب ناکارآمد جلوه دادن سلاح استکبار جهانی در تحریم‌ها علیه ایران شده است.

نسخه عزت‌بخش تولید ملی سلاح استکبار را ناکارآمد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری عصر امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان جیرفت در سال 91 با توجه به نامگذاری سال جدید به عنوان «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» اظهار داشت: شعار سال جاری مقام معظم رهبری عبادت، سیاست، استقلال و عزت را در بر دارد.

وی افزود: این نسخه استقلال‌آفرین و عزت‌بخش سبب ناکارآمد جلوه دادن سلاح استکبار جهانی در تحریم‌ها علیه ایران شده است.

عسکری تصریح کرد: عمل به این فرمایش و سرلوحه قرار دادن آن، آثار مثبت فراوانی از جمله قطع وابستگی کشور از تولیدات خارجی و اشتغال مفید و مولد را در پی دارد.

وی ابراز داشت: باید تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی تلاش کنند تا در راستای تحقق آرمان‌های مقام معظم رهبری و خدمت به خلق از هیچ کوششی دریغ نکنند.

عسکری بالاترین دستاورد انسان در زندگانی را تحصیل رضایت الهی دانست و بیان داشت: این امر تنها با اعمال عبادی محقق نمی‌شود، بلکه خدمت به خلق در راستای کسب آن می‌تواند، بسیار حائز اهمیت باشد.

امام جمعه جیرفت گفت: فضای رقابتی زمان انتخابات سبب ایجاد کدورت‌ها و اختلافات جزئی شده است که می‌طلبد در حال حاضر با کنار گذاشتن ‌آنها و وفاق و همدلی، فعالیت‌های جهادگونه را در منطقه جنوب کرمان آغاز کرد.

عسکری عنوان کرد: با وجود هماهنگی میان نماینده منتخب مردم شهرستان جیرفت در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دولت ارکان و پایه‌های اصلی خدمت شکل گرفته است.

وی اذعان داشت: باید این همسویی را مغتنم شمرد و حداکثر استفاده را از آن در راستای تحصیل رضایت الهی، تأمین مطالبات رهبری و خواسته‌های مردم برد.

عسکری خاطرنشان کرد: هم‌اکنون که این ارکان بر پایه سه اصل مذکور به وجود آمده است، باید تلاش شود با استفاده از نیروی انسانی و ظرفیت موجود در منطقه عقب‌ماندگی‌های آن را جبران کرد.

وی با اشاره به پیشرفت منطقه جنوب کرمان نسبت به گذشته افزود: این حلقه مفقوده و اتصال ملت و دولت هم‌اکنون می‌تواند، سبب پیشرفت و توسعه فراوان شهرستان جیرفت و عنبرآباد شود.

امام جمعه جبالبارز نیز در این جلسه اظهار داشت: نامگذاری سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری با مخاطب قرار دادن، مردم و مسئولان در راستای آبادانی کشور مطرح می‌شود.

حجت‌الاسلام رضا سالاری تصریح کرد: مسئولان در راستای تحقق جهاد اقتصادی، اقداماتی جهادی انجام داده‌اند، اما انتظار می‌رود، ‌آنها به گونه‌ای که در شأن نظام جمهوری اسلامی است، عمل کنند.

وی ابراز داشت: اگر مسئولان در این زمینه کوتاهی کنند، مردم نیز تحرک لازم را ندارند و آن‌‌گونه که شایسته است، تلاش نمی‌کنند.

سالاری بیان داشت: مجلس شورای اسلامی و دولت باید با وحدت و تعامل با یکدیگر بسترهای لازم را فراهم آورند تا مردم و مسئولان نیز در این راستا همکاری لازم را به عمل آورند.

به گزارش فارس، در پایان نخستین جلسه شورای اداری شهرستان جیرفت در سال 91 از خدمات شهردار جیرفت به دلیل اقدامات و فعالیت‌های زیربنایی و ارزشمند وی در این شهرستان توسط مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان و مدیرکل امور شهری و روستایی استانداری کرمان با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول