اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان خبر داد

افتتاح فاز نخست مسکن مهر رشت

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان از افتتاح فاز نخست مسکن مهر رشت تا پایان اردیبهشت سال جاری خبر داد.

افتتاح فاز نخست مسکن مهر رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی ظهر امروز در جلسه شورای تامین مسکن و حمل و نقل گیلان با تسلیت ایام سوگواری فاطمه (س) اظهار داشت: مسکن مهر کاری بزرگ و تاثیرگذار است.

وی، مسکن مهر را فرصت مغتنمی برای خانه‌دار شدن اقشار آسیب‌پذیر جامعه دانست و افزود: احداث مسکن برای اقشار مختلف مردم از ابتدای انقلاب تا کنون با این وسعت سابقه نداشته است.

سعادتی بر اتمام پروژه‌های مسکن مهر در گیلان تاکید کرد و گفت: فاز نخست مسکن مهر رشت تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری افتتاح می‌شود.

استاندار گیلان خواستار استقرار سریع‌تر شهرداری منطقه پنج در مسکن مهر رشت شد و تصریح کرد: مسئولیت و پیگیری فعالیت‌های مسکن مهر وظیفه شرعی است و به عنوان توشه آخرت برای مسئولان باقی می‌ماند.

وی با اشاره به اینکه تلاش‌های دولت و مسئولان در اجرای مسکن مهر باید برای مردم اطلاع‌رسانی شود، خاطرنشان کرد: اسفند سال گذشته تعداد 13 هزار و 500 واحد مسکن مهر گیلان توسط رئیس جمهور افتتاح شد.

سعادتی جدیت در امور را سرلوحه کار مسئولان در اجرای طرح‌های مسکن مهر ذکر کرد و بیان داشت: کم‌کاری در این زمینه از کسی پذیرفته نمی‌شود.

استاندار گیلان از اختصاص پنج میلیارد تومان برای زیرساخت‌های مسکن مهر در استان خبر داد و یادآور شد: نرخ مصالح ساختمانی روند غیرمنطقی دارد و تهدیدی برای اجرای پروژه‌ها محسوب می‌شود.

وی پیگیری ستاد تنظیم بازار درباره مصالح ساختمانی را تاثیرگذار عنوان کرد و یادآور شد: کندی احتمالی در کارها از کسی پذیرفته نمی‌شود و فعالیت‌ها باید شبانه روزی ادامه یابد.

وی، فعالیت فرمانداران در اجرای پروژه‌های مسکن مهر را ویژه نامید و اذعان کرد: آمارها نشان دهنده رشد ویژه در مسکن مهر بوده و در بعضی از شهرستان‌ها طرح‌ها به میزان 50 درصد پیشرفت داشته است.

استاندار گیلان عزم رئیس جمهور در اجرای پروژه‌های مسکن مهر را ویژه خواند و افزود: اختیارات جدیدی از طرف رئیس جمهور به استانداران تفویض شده است.

فرماندار رشت نیز در این جلسه با بیان اینکه پروژه مسکن مهر این شهر قابل مقایسه با دیگر نقاط استان نیست، گفت: تعداد 21 هزار واحد مسکن مهر به صورت متمرکز در شهر رشت در حال احداث است.

سید ولی‌الله عظمتی، نبود آب شرب و فاضلاب را از مشکلات مسکن مهر رشت عنوان کرد و افزود: بحث تامین آب هنوز انجام نشده است و تمام واحدها نیاز به فاضلاب دارند.

وی ارائه بعضی از خدمات برای ساکنان مهر رشت را ضروری دانست و تصریح کرد: واحدهای نانوایی، خواروبارفروشی، مسجد و فضاهای ورزشی از نیازهای ضروری مسکن مهر رشت است.

انتهای پیام/خ۱۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول