اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

زنجان در اجرای طرح مسکن مهر پیشتاز است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: استان زنجان یکی از استان‌های پیشتاز در ساخت واحدهای مسکونی مهر در کشور است.

زنجان در اجرای طرح مسکن مهر پیشتاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان محمد رئوفی‌نژاد در نخستین جلسه شورای مسکن استان زنجان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه ساخت مسکن برای افراد فاقد مسکن اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی مختلف در استان باید اقدامات لازم را در زمینه تحقق این سخنان انجام دهند.

وی همچنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از کار و سرمایه ایرانی افزود: در حال حاضر یکی از اولویت‌های کار دولت حمایت از تولیدات داخلی و کار و سرمایه ایرانی است.

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به تاکیدات رئیس جمهور در زمینه ساخت واحدهای مسکونی برای افراد فاقد مسکن اضافه کرد: در سال جاری یکی از اولویت‌های کار دولت مسکن مهر و تحویل این واحدها به افراد واجد شرایط است.

وی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در استان زنجان در زمینه ساخت واحدهای مسکونی مهر افزود: در طول سال گذشته جلسه‌های متعددی در این بخش تشکیل شد.

رئوفی‌نژاد از افتتاح 52 هزار واحد مسکونی مهر در زنجان خبر داد و گفت: همزمان با روز آزادسازی خرمشهر این واحدهای مسکونی مهر در استان زنجان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در زمینه تحویل واحدهای مسکونی مهر آماده در دهه فجر سال گذشته اضافه کرد: در ماه‌های پایانی سال گذشته استان زنجان هوای سردی را پشت سر گذاشت به گونه‌ای که دمای هوا در استان زنجان به 25 درجه زیر صفر رسیده که این مانع از پیشرفت کاری پروژه‌ها شد.

استاندار زنجان با بیان اینکه استان زنجان از سال قبل آماده تحویل پروژه‌های مسکونی مهر به واجدان شرایط بود افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تحویل واحدهای مسکونی مهر مذکور در سوم خرداد ماه سال جاری صورت می‌گیرد.

وی در پایان با اشاره به کلنگ‌زنی 7 هزار واحد مسکونی مهر در استان زنجان ابراز امیدواری کرد: ساخت این تعداد واحد مسکونی نیز همچون ادوار گذشته با همکاری دستگاه‌های ذیربط استانی انجام شود.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول