اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل آ‌بفا خوزستان:

همه تعهدات آبفا در مسکن مهر عملیاتی شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان از اجرای تمام تعهدات این شرکت در بخش مسکن مهر طی سال گذشته خبر داد و گفت: در سال 90، 30 هزار اشتراک آب و فاضلاب مسکن مهر استان آماده تحویل شد.

همه تعهدات آبفا در مسکن مهر عملیاتی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی آبفا خوزستان، محسن پویا پیشرفت کلی طرح های مسکن مهر استان را 85 درصد اعلام کرد و اظهار داشت: تعداد کل واحدهای مسکن مهر استان خوزستان تا پایان سال 91 بیش از 57 هزار واحد مسکونی است که در سال 90 زیرساخت 36 هزار و 500 اشتراک آن ایجاد شده است.

وی اظهار داشت: سال 89 نیز به منظور واگذاری 13 هزار اشتراک آب و فاضلاب مسکن مهر حدود 222 کیلومتر شبکه اجرا شد که این رقم در سال 90 به حدود 445 کیلومتر رسید که بخشی از آن در سال 91 اجرا خواهد شد.

ریئس هیئت مدیره آبفا استان با اشاره به اینکه در سال 89 حدود 13 هزار اشتراک آب و فاضلاب مسکن مهر واگذار شد، افزود: با توجه به پیشرفت عملیات اجرایی تاسیسات آب و فاضلاب در سال 90 نیز امکان واگذاری بیش از 36 هزار و 500 اشتراک آب و فاضلاب به متقاضیان فراهم شده است.

طرح مسکن مهر مهم‌ ترین ابزار دولت برای پاسخگویی به نیاز متقاضیان مسکن و جلوگیری از ازدحام تقاضا در بخش مسکن است که اقدامات اولیه آن از سال 86 آغاز شده است.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول