اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن و شهرسازی خراسان‌رضوی:

917 واحد مسکن مهر در شهرهای گلبهار و بینالود آماده واگذاری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی خراسان‌رضوی گفت: 917 واحد مسکونی مسکن مهر در شهرهای جدید گلبهار و بینالود آماده واگذاری است که به زودی با حضور رئیس‌ جمهور افتتاح می‌شود.

917 واحد مسکن مهر در شهرهای گلبهار و بینالود آماده واگذاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان مسکن و شهرسازی خراسان‌رضوی، محمدرضا قاسمی اظهار داشت: این تعداد شامل 733 واحد مسکن مهر در شهر جدید گلبهار و 184 واحد در شهر جدید بینالود است.

وی درباره اعتبار صرف‌شده برای احداث این واحدها، افزود: برای احداث این تعداد واحد مسکونی در شهر جدید گلبهار 271 هزار و 210 میلیون ریال و در شهر جدید بینالود، 68 هزار و 80 میلیون ‌ریال اعتبار هزینه شده است.

قاسمی عنوان کرد: از مجموع 733 واحد آماده واگذاری در شهر جدید گلبهار، 656 واحد از سوی انبوه‌سازان، 54 واحد به وسیله تعاونی‌های مسکن و 23 واحد با سرمایه‌گذاری خود مالکان احداث شده، هم‌چنین در شهر بینالود نیز از 184 واحد آماده واگذاری، 168 واحد از سوی یک تعاونی مسکن و 16 واحد نیز از سوی خود مالکان احداث شده است.

مدیرکل مسکن و شهرسازی خراسان‌رضوی ادامه داد: تعداد کل واحدهای مسکن مهر در شهر جدید گلبهار 40 هزار و 676 واحد و در شهر جدید بینالود نیز 3 هزار و 710 واحد است.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول