اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

مسکن مهر از حاشیه‌نشینی جلوگیری می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی پروژه مسکن مهر را از مهمترین عوامل در جلوگیری از حاشیه‌نشینی دانست.

مسکن مهر از حاشیه‌نشینی جلوگیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد محمود صلاحی دقایقی پیش در مراسم افتتاحیه 17 هزار و 500 واحد مسکن مهر که با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس‌ جمهور در سالن صبای صدا و سیمای خراسان‌رضوی به طور هم‌زمان افتتاح می‌شود، اظهار داشت: در دولت نهم بسیاری از کارها که به زمین مانده بود یا همواره به عقب می‌افتاد، حل شد.

وی با اشاره به پروژه مسکن مهر افزود: یکی از پروژه‌هایی که بسیار مورد استقبال مردم و مورد تمجید از سوی مقام معظم رهبری قرار گرفت پروژه مسکن مهر بود.

استاندار خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: اصولاً پدیده‌هایی چون حاشیه‌نشینی و زور‌آباد‌ها به دلیل نبود چنین پروژه‌هایی به وجود می‌آید که با پروژه مسکن مهر از افزایش این پدیده‌های اجتماعی جلوگیری می‌شود.

وی افزود: مسکن مهر از مهم‌ترین عوامل در جلوگیری از پدیده حاشیه‌نشینی در شهرهای کشور است و به کاهش این پدیده نیز بسیار کمک می‌کند.

صلاحی در ادامه سخنانش با بیان اینکه در مجموع 112 هزار و 171 واحد مسکن مهر در خراسان‌رضوی احداث خواهد شد، گفت: مقرر شده است در شهرهای بالای 25 هزار نفر 51 هزار و 821 واحد، در گلبهار 40 هزار و 776 واحد، در شهر جدید بینالود 3 هزار و 710 واحد و در شهرهای زیر 25 هزار نیز 15 هزار و 964 واحد احداث شود که امروز در این مراسم 17 هزار و 500 واحد مسکن مهر در استان خراسان‌رضوی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

صلاحی با اشاره به پروژه‌های راه خراسان‌رضوی نیز گفت: هم‌چنین در این مراسم 575 کیلومتر راه شهری و روستایی نیز افتتاح خواهد شد که در مجموع به این پروژه‌ها 26 هزار و 100 میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول