اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قزوین:

جریان کتاب و کتابخوانی حرکتی پویا و پیوسته است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: جریان کتاب و کتابخوانی حرکت پیوسته و پویایی است که باید همچون جویباری همواره در تکاپو باشد.

جریان کتاب و کتابخوانی حرکتی پویا و پیوسته است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین، محمود لالوها در نهمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهر محمدیه اظهار کرد: امروزه کتابخانه‌ها با گسترش حوزه فعالیت‌های خود، مجموعه‌ای از خدمات فرهنگی را به مخاطبان ارائه داده و برنامه‌های مختلفی برای جذب حداکثری نوجوانان و جوانان دارد که این امر در شهر محمدیه به دلیل پشتیبانی شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه، از کمیت و کیفیت بیشتری برخوردار شده است.

وی اظهار عنوان کرد: واریز تمام مبلغ نیم درصد سهم درآمدی شهرداری که طبق قانون به کتابخانه‌های عمومی اختصاص پیدا می‌کند، همکاری و تعامل در برگزاری برنامه‌های فرهنگی آموزشی در کتابخانه و حضور مستمر در جلسات انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهر، از جمله اقداماتی است که این شهرداری در حوزه کتاب و کتابخوانی انجام می‌دهد.

لالوها خاطرنشان کرد: جریان کتاب و کتابخوانی حرکت پیوسته و پویایی است که باید همچون جویباری همواره در تکاپو باشد که انجام موفقیت‌آمیز آن نیازمند بسیج همگانی و حمایتی همه جانبه است.

بخشدار محمدیه نیز در این جلسه گفت: در صورت وجود هماهنگی و انسجام در برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و کتابخوانی ارتقای شاخص‌های فرهنگی در کوتاه‌ترین زمان ممکن میسر می‌شود.

طاهر مشایخ با اشاره به پیگیری مسئول کتابخانه یادگار امام محمدیه برای واگذاری موزه حیات وحش به کتابخانه افزود: در صورت موافقت سازمان محیط زیست، این امر موجب توسعه فعالیت‌های علمی فرهنگی کتابخانه برای مراجعان می‌شود.

وی یادآور شد: بخشداری محمدیه برای افزایش انسجام و همکاری هر چه بیشتر در انجام فعالیت‌های فرهنگی از هیچ کمکی فروگذار نیست.

معاون شهردار محمدیه نیز در این جلسه از واریز مبلغ 200 میلیون ریال به حساب انجمن کتابخانه‌های این شهر خبر داد.

نهمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی محمدیه با حضور اعضا در محل بخشداری برگزار شد و سه مصوبه داشت.

انتهای پیام/و۳۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول